یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  

میز خدمت حضوری

میز خدمت حضوری.

به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه های اجرایی و ارایه خدمات به موقع و مؤثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع، آن دسته از دستگاه های اجرایی ( اعم از سطح ملی و استانی ) که عهده دار ارایه خدمات به  ارباب رجوع می باشند
موظفند واحد هماهنگ کننده ای تحت عنوان «میز خدمت» در طبقه همکف ساختمان و با حضور یکی از معاونان و یا مدیران دستگاه با اعطای اختیارات بدون حضور در واحدهای داخلی دستگاه خدمت مورد نیاز خود را صرفاً از طریق این میز دریافت نمایند.
میزخدمت عهده دار وظایف زیراست: 
  1. ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین درارتباط با امور مربوط.
  2. دریافت مدارک و درخواستهای مراجعین
  3. انجام امور ودرخواستهای متقاضیان درصورت امکان ، درغیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعین                          
  4. دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط واعلام آن به مراجعین
  5. هدایت مراجعین به واحدهای مرتبط درموارد بسیار ضروری پس از انجام هماهنگی با واحد اقدام کننده ذیربط