رویدادهای آموزشی-تحقیقاتی و دانشجویی-فرهنگی

.

تنها دو روز پس از وقوع حادثه

1402/10/17 یکشنبه

به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ظهر امروز مورخ 17دی ماه 1402 دانشجویان حادثه دیده به محل سکونت جدیدشان نقل مکان کردند.

به گزارش مفداآبادان با توجه به حادثه آتش‌سوزی عصر پنجشنبه که بر اثر اتصالی سیم سیار رخ داده بود، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با پیگیری مجدانه تیم تاسیسات و خدمات امورعمومی این معاونت طی دو روز واحدی جدید برای دانشجویانی که خوابگاه آن‌ها براثر حریق غیرقابل سکونت گردیده بود تهیه نمود و دانشجویان را در این نقل مکان بدرقه نمود.

تنها دو روز پس از وقوع حادثه

در این مراسم مهندس سعید جلوای معاون فرهنگی و دانشجویی ضمن ابراز خرسندی از اینکه این حادثه خسارت انسانی در پی نداشته، دانشجویان را به رعایت هرچه بیشتر نکات ایمنی دعوت کرد.

محمود صادقی مدیر امور عمومی نیز با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی علی‌الخصوص در استفاده از لوازم برقی خاطر نشان کرد معاونت فرهنگی همواره همراه دانشجویان بوده و در حد توان امکانات آرامش ایشان را فراهم خواهد نمود.

دکتر زینب عامری رئیس اداره مشاوره نیز با اشاره به اثرات تجربه حادثه آتش‌سوزی و حوادثی که یادآور تجربه مرگ است بر روان انسان، به دانشجویان یادآور شد که احساس اضطراب و ناآرامی در این دوره طبیعی است و در صورت بروز هرگونه علائم حتما مورد پیش آمده را با اداره مشاوره مطرح نمایند.

در این مراسم سیده ساجده موسوی اصل مدیر اداره فرهنگی، طاهره تفت‌آشیان میئول اداره امور خوابگاه‌ها نیز همراه دانشجویان حادثه دیده بودند، بعلاوه فاطمه امانی ناظم خوابگاه قنوتی و نماینده شورای صنفی و پریا امیری دبیر مجمع کانون های فرهنگی و نماینده پایگاه خبری مفداآبادان نیز حضور داشتند و در انجام تدارکات این مراسم بدرقه همکاری نمودند.

تنها دو روز پس از وقوع حادثه

تنها دو روز پس از وقوع حادثه

تنها دو روز پس از وقوع حادثه

آرشیو
تعداد بازديد اين صفحه: 13406670
تعداد بازديد پورتال: 14999249
آخرين ويرايش صفحه
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 09:48:47
تم سایت
تیره روشن
تغییر اندازه فونت
ب+ ب ب-
اندازه نمایش صفحه
بزرگتر پیش فرض کوچکتر
فاصله بین خطوط و کلمات
+ پیش فرض -
بازگشت به حالت پیش فرض