رویدادهای آموزشی-تحقیقاتی و دانشجویی-فرهنگی

.

اولین جرقه گرما در هوای سرد حادثه آفرید!

1402/10/17 یکشنبه

گزارش آتش‌نشانی در خصوص حادثه آتش‌سوزی عصر روز پنجشنبه 14 دی ماه در سرای دانشجویی دخترانه شهید قنوتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، که با اقدام به موقع مسئولین ذی ربط خسارت جانی در پی نداشت.

گزارش آتش‌نشانی در خصوص حادثه آتش‌سوزی عصر روز پنجشنبه 14 دی ماه در سرای دانشجویی دخترانه شهید قنوتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، که با اقدام به موقع مسئولین ذی ربط خسارت جانی در پی نداشت.

به گزارش مفداآبادان عصر روز پنجشنبه مورخ 14 دی ماه سال جاری، ساعت 20:22 در یکی از واحدهای خوابگاه دخترانه شهید قنوتی حادثه آتش‌سوزی اتفاق افتاد که با اقدام به موقع سرپرستی و حراست خوابگاه و رفتار جراتمندانه دانشجوی ساکن آن واحد، حضور مسئولین دانشگاهی، تاسیسات معاونت فرهنگی و دانشجویی و آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان خرمشهر، آتش مهار شده و خسارت جانی در پی نداشت.

با توجه به اینکه هرساله در فصل سرمای عدم رعایت نکات ایمنی منجر به بروز حوادثی اینچنین نگران کننده می‌شود، که خوشبختانه تاکنون خسارت جانی در پی نداشته است، یادآوری اهمیت رعایت نکات ایمنی ضرورت دارد، لذا از دانشجویان گرامی تقاضا داریم فایل زیر را به دقت مطالعه نمایند.

جهت مشاهده فایل نکات ایمنی کلیک کنید.

شایان ذکر است طبق گزارش اداره آتش‌نشانی اتصالی در سیم سیاری است که به هیتربرقی متصل بوده و با ایجاد جرقه در نهایت منجر به حریق گردیده است. گزارش کامل آتش‌نشانی در زیر آمده است:

کمی سرد شدن هوا و اندکی غفلت حادثه آفرید!

شایان ذکر است با توجه به شروع امتحانات دانشجویان مسئولین معاونت از جمله معاون فرهنگی و دانشجویی، مدیر دانشجویی، مسئول اداره مشاوره، مدیر امور عمومی و مسئول حراست علاوه بر حضور در محل حادثه از همان ساعات اولیه، به منظور همراهی با حال روحی دانشجویان نیز تمهیداتی در نظر گرفتند که گزارش آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

آرشیو
تعداد بازديد اين صفحه: 13407593
تعداد بازديد پورتال: 15000618
آخرين ويرايش صفحه
شنبه 8 اردیبهشت 1403 13:08:35
تم سایت
تیره روشن
تغییر اندازه فونت
ب+ ب ب-
اندازه نمایش صفحه
بزرگتر پیش فرض کوچکتر
فاصله بین خطوط و کلمات
+ پیش فرض -
بازگشت به حالت پیش فرض