اخبار و رویدادهای مهم

.

تشکیل ستاد بزرگداشت هفته ملی جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان

1403/2/16 یکشنبه

ستاد بزرگداشت هفته ملی جوانی جمعیت سال 1403 دانشگاه علوم پزشکی آبادان با حضور دکتر سید محمد محمدی، رئیس این دانشگاه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار وبدا از آبادان، دکتر عبداله خوان‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در حاشیه جلسه شکل‌گیری ستاد یادشده اظهار کرد: اولویت اصلی دولت بحث جوانی جمعیت،  تشویق و ترغیب به فرزندآوری و تشکیل خانواده است و در این زمینه هزینه‌های خیلی خوبی نیز شده است

وی اضافه کرد: جدا از بحث تجهیزات، همه ادارات در 79بند مکلف شدند تا در بحث جوانی جمعیت حضور داشته باشند و امکانات و یا تسهیلاتی را در این حوزه فعال سازند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به بزرگداشت هفته جوانی جمعیت امسال خاطرنشان کرد: در این هفته در جنوب غرب خوزستان نیز برنامه‌های مفصلی خواهیم داشت و از طریق مراکز بهداشتی، بیمارستان‌ها، ارگان‌ها و انجمن‌های مردم‌نهاد، خدماتی را در این زمینه ارائه می‌دهیم.

وی بیان کرد: اقداماتی همچون انتشار فیلم، کلیپ، رسانه‌های آموزشی و ... با مضمون فرزندآوری، جوانی جمعیت و تشکیل خانواده در این هفته در دستور کار قرار دارد و از آحاد مردم، ادارات، بانک‌ها، فرمانداری‌ها و  بخشداری‌ها تقاضا داریم که با تشریک مساعی در این حوزه کنار ما باشند.

وی از فعالیت مرکز نفس در آبادان گفت و افزود: در این مرکز به کمک روانشناس، فعال حوزه بهداشت، متخصص زنان و زایمان و رشته‌های مختلف سعی داریم از روند ظالمانه و انسان‌ستیزانه سقط جلوگیری کنیم تا در این مسیر به تحکیم بنیاد خانواده و فرزندآوری خدمت بیشتری کرده باشیم.

در این جلسه معاون درمان و معاون فرهنگی دانشجویی این دانشگاه، نماینده سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان حضور داشتند.

هفته جوانی جمعیت با شعار: « نقش من در جوانی ایران» از 24 تا 30 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

 دوشنبه 24 اردیبهشت با عنوان رسانه و جوانی جمعیت، سه‌شنبه 25 اردیبهشت با عنوان مدیران و جوانی جمعیت، چهارشنبه 26 اردیبهشت با عنوان خانواده موفق و جوانی جمعیت، پنج‌شنبه 27 اردیبهشت با عنوان دستگاه‌های دولتی و جوانی جمعیت، جمعه 28 اردیبهشت با عنوان شرکت‌های خصوصی و جوانی جمعیت، شنبه 29 اردیبهشت با عنوان نخبگان و جوانی جمعیت، یکشنبه 30 اردیبهشت با عنوان گروه‌های مردم‌نهاد و جوانی جمعیت؛ به عنوان روزشمار هفته جوانی جمعیت 1403

 تعیین شده‌اند.

آرشیو
كلمات كليدي :تشکیل ستاد بزرگداشت هفته ملی جوانی جمعیتدکتر عبداله خوان‌زادهنقش من در جوانی ایران
نسخه قابل چاپ
تعداد بازديد اين صفحه: 13521554
تعداد بازديد پورتال: 15142706
آخرين ويرايش صفحه
شنبه 29 اردیبهشت 1403 10:03:44
تم سایت
تیره روشن
تغییر اندازه فونت
ب+ ب ب-
اندازه نمایش صفحه
بزرگتر پیش فرض کوچکتر
فاصله بین خطوط و کلمات
+ پیش فرض -
بازگشت به حالت پیش فرض