اخبار

.

سرپرست اداره مشاوره و سلامت روان از برگزاری همایش روابط دختر و پسر و آسیب شناسی آن با همکاری امور بانوان دانشگاه در روز یکشنبه مورخ 95/07/4 خبر داد.
 همایش دیروز بعدارظهر، ساعت 17 الی 20 با حضور مدیر محترم آموزش جناب آقای دکتر قربانی، جمعی از اعضاء هیأت علمی و بیش از 400 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان و سایر دانشگاه های سطح شهرستان با سخنرانی سر کار خانم دکتر سیما فردوسی، دکترای روانشناسی بالینی و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران در محل سالن همایش های  شهید تندگویان آبادان برگزار گردید.
شایان ذکر است که همایش مذکور با جامعه هدف دانشجویان و جوانان در آغاز سال تحصیلی جدید با هدف ارتقاء سطح آگاهی دانشجویان در خصوص روابط دختر و پسر و آسیب های ناشی از روابط ناصحیح برگزار گردید.
سرکار خانم دکتر فردوسی، ساعاتی را در خصوص فیزیولوژیک دختران و پسران، نیازهای اولیه آنها، پروسه رشد دختران و پسران، علت تمایل و نوع ارتباطات بین این دو جنس، ارتباط در شبکه های مجازی و آسیبهای ناشی از این روابط صحبت کردند.
همچنین در خصوص معیارهای صحیح ازدواج و ابراز علاقه دختران به پسران و متعهد بودن در رابطه مطالبی را عنوان کردند و بر افزایش خود آگاهی جوانان در مورد مسائل شخصیتی و تحلیل مسائلی که در طرف مقابلشان رویت می کنند، بسیار تاکید نمودند و در پایان جلسه به سوالات متعدد حاضرین پاسخ دادند.


بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 63979
تعداد بازديد کنندگان سايت: 110050963 تعداد بازديد زيرپورتال: 788145 اين زيرپورتال امروز: 1901 سایت در امروز: 70553 اين صفحه امروز: 23