اخبار
1402/7/25 سه‌شنبه
اجرای طرح ضربتی بازدید و کنترل مراکز توزیع مواد غذایی در آبادان
رئیس مرکز بهداشت آبادان از اجرای طرح ضربتی بازدید و کنترل بنکداران و مراکز توزیع مواد غذایی تنظیم بازار توسط کارشناسان بهداشت محیط این مرکز خبر داد.

.

جعفر ربیحاوی صبح امروز در گفتگو با خبرگزاری وبدا گفت: تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، خوراکی و بهداشتی به‌ صورت مستمر تحت نظارت مستمر بازرسان بهداشت محیط بوده و در راستای اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار شهرستان به صورت ضربتی کارشناسان بهداشت محیط این مرکز از بنکداران و توزیع‌کنندگان عمده مواد غذایی که در طرح تنظیم بازار برای توزیع اقلام مورد نیاز در نظر گرفته شده بودند بازدید بهداشتی به عمل آوردند.
وی با بیان اینکه این طرح طی ۳روز و با حضور ۳ تیم از کارشناسان بهداشت محیط انجام شد گفت: در این طرح از ۴۳ بنکدار و مرکز توزیع عمده مواد غذایی بازدید به عمل آمد که میزان ۲۶ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته کشف و توقیف و برای مراکزی که موازین بهداشتی را رعایت نکردند اخطار بهداشتی صادر شد.
 ربیحاوی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی پس از خرید مواد غذایی از مراکز عرضه به تاریخ تولید و انقضاء اجناس توجه نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق سامانه رسیدگی به شکایات مردمی ۱۹۰ موضوع را گزارش بدهند.

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 147705
تعداد بازديد کنندگان سايت: 108939088 تعداد بازديد زيرپورتال: 2781013 اين زيرپورتال امروز: 1529 سایت در امروز: 159253 اين صفحه امروز: 21