اخبار
1402/4/14 چهارشنبه
شناسایی۲۰۰ خانوار فاقد پرونده سلامت در آبادان
رئیس مرکز بهداشت آبادان از شناسایی و ارجاع۲۰۰خانوار فاقد پرونده سلامت به مراکز بهداشتی توسط رابطین سلامت محله خبر داد.

.

جعفر ربیحاوی صبح امروز درگفتگو با خبرنگار وبدا در آبادان اظهار کرد: این اقدام در ادامه برنامه پزشک خانواده و در راستای ارتقای پوشش مراقبت‌های بهداشتی و ارائه‌ی خدمات سلامت به خانوارهایی که هیچگونه مراقبتی را دریافت نکرده‌اند صورت گرفته است.
وی ارائه خدمات و مراقبتهای پیشگیرانه به خانواده‌های تحت پوشش را از اولویت‌های مراکز خدمات جامع سلامت دانست و گفت: رابطان سلامت محله افراد باسواد و آگاه و باانگیزه در محله‌ها هستند که داوطلبانه با خیراندیشی،  بدون چشمداشت پاداش مادی  و برای بهبود سبک زندگی سالم و معرفی مراقبت‌های اولیه بهداشتی به همنوعان خود با بخش بهداشت همکاری می‌کنند.
ربیحاوی با بیان اینکه  رابطین سلامت نقش رابط بين نظام بهداشتي و مردم را ايفا مي‌كنند افزود: ایشان با شناسایی200 خانوار فاقد پرونده بهداشتی از همسایگان محل سکونت خویش نسبت به آموزش بهداشت و شناسایی افراد نیازمند به مراقبت‌های بهداشتی (سالمندان، خانم‌های باردار، میانسالان، غربالگیری بیماری واگیر و غیر واگیر) و معرفی آنها به مراکز بهداشتی برای تشکیل پرونده  فعالیت کردند و درجهت بهبود شرایط بهداشتی محله کوشا هستند .
رئیس مرکز بهداشت آبادان یادآور شد که همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت، خانه‌ها و پایگاه‌های بهداشتی شهر و روستا اطلاعات‌شان را ثبت و خدمات رایگان سلامت را دریافت نمایند.

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 147712
تعداد بازديد کنندگان سايت: 108981806 تعداد بازديد زيرپورتال: 2781807 اين زيرپورتال امروز: 2313 سایت در امروز: 201971 اين صفحه امروز: 28