اخبار
1401/11/8 شنبه
حفظ سلامت کامل داوطلبان ورود به دانشگاه با نظارت مرکز بهداشت آبادان
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از نظارت کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲خبر داد .

.

مهندس جعفر ربیحاوی هدف از این بازرسی ها را ایجاد محیطی سالم برای داوطلبان کنکور سراسری ذکر کرد و گفت: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با مسئولان حوزه‌ها در زمان  برگزاری آزمون بر امر نظافت و ضدعفونی حوزه‌ها، وضعیت تهویه، چیدمان و فاصله‌گذاری اجتماعی با رعایت فاصله صندلی‌ها، وجود محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست، استفاده داوطلبان و عوامل اجرایی از ماسک، جلوگیری از تجمع داوطلبان در هنگام ورود و خروج از حوزه‌های امتحانی و کنترل میان وعده غذایی توزیع‌شده بین داوطلبان نظارت‌های لازم توسط کارشناسان بهداشت محیط به عمل آمد .

وی با بیان اینکه این نظارت بر ۲۲ حوزه آزمون و در 4 نوبت پنجشنبه و جمعه صبح و عصر  بوده افزود: همچنین ۴۶ مورد کلرسنجی از آب شبکه توزیع حوزه‌های امتحانی در این مدت انجام و ۱۰ نمونه میکروبی از آب آشامیدنی از حوزه‌های امتحانی برداشت شده که خوشبختانه مورد آلوده‌ای گزارش نشده است .

سرپرست مرکز بهداشت آبادان یادآور شد که سامانه پیشنهادات و شکایات مردمی ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شبانه‌روزی آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایات مردم در خصوص مشکلات بهداشتی آبادان است .


بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 147717
تعداد بازديد کنندگان سايت: 109006691 تعداد بازديد زيرپورتال: 2782110 اين زيرپورتال امروز: 376 سایت در امروز: 21609 اين صفحه امروز: 5