یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :

اخبار

1401/9/2 چهارشنبه

اعزام گروه پزشکی به روستای منیوحی آبادان.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان از اعزام گروه پزشکی تخصصی و انجام ویزیت رایگان با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت آبادان، در نخستین روز از هفته بسیج به روستای منیوحی در روز یکشنبه ٢٩ آبان ماه سال ١۴٠١ خبر داد. .

.
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان از اعزام گروه پزشکی تخصصی و انجام ویزیت رایگان با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت آبادان، در نخستین روز از هفته بسیج به روستای منیوحی در روز یکشنبه ٢٩ آبان ماه سال ١۴٠١ خبر داد.
مهندس مهدی قنادزاه مسئول بسیج جامعه پزشکی آبادان در گفتگو با خبرنگار وبدا در آبادان اظهار داشت: این برنامه در راستای ادامه خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار، از سوی کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان برگزار شد.
وی افزود: در این برنامه بیماران دارای اولویت توسط همکاران خانه‌های بهداشت شناسایی و با برنامه‌ریزی قبلی جهت حضور طبق زمان بندی تعیین شده دعوت شدند.
قنادزاده گفت: در این اعزام ۴٨ بیمار با رعایت ضوابط کرونا و فاصله گذاری اجتماعی پس از انجام غربالگری، توسط پزشکان متخصص زنان و زایمان، داخلی و کارشناس مامایی معاینه و با حضور دارویار و بهورز این روستا داروهای مورد نیاز با آموزش های بهداشتی را بصورت رایگان دریافت کردند.
وی همچنین در ادامه عنوان کرد: پزشکان داوطلب (عمومی و متخصص)، کارشناسان رشته های پیراپزشکی، خیرین گرامی و علاقمندان به مشارکت در ویزیت های رایگان می توانند از طرق تماس با شماره تلفن ٠٩٣۵٧٨۶۴٩٨٩ جهت همکاری اعلام آمادگی نمایند.

کانال بسیج جامعه پزشکی آبادان در پیام‌رسان ایتا:
Https://eitaa.com/yavaraneh_mahdii
 .
آرشیو
نسخه قابل چاپ
بیشتر