یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :

اخبار

1401/11/22 شنبه

بیانیه کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان بمناسبت راهپیمیایی یوم‌الله ۲۲ بهمن.

ملت عظیم ایران با اتحاد و همدلی یاس را به دشمنان تحمیل خواهند نمود و دشمنان را شکست خواهند داد..

.
کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان در بیانیه‌ای ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در راهپیمیایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، اعلام کرد: ملت عظیم ایران با اتحاد و همدلی یاس را به دشمنان تحمیل خواهند نمود و دشمنان را شکست خواهند داد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
ملت بزرگ ایران در حالی  جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ را برپا می‌ دارند که به برکت ایستادگی امت اسلامی و خون های پاک شهدا آوازه عظمت انقلاب اسلامی ایران در شرق و غرب عالم پیچیده است. انقلابی که با ایمان و وحدت کلمه مردم شریف ایران و رهبری امام بزرگوار رضوان‌الله تعالی علیه به پیروزی رسید.
دشمنان این مرزو بوم از جمله آمریکای مستکبر و تروریست، و نیز رژیم موقت صهیونیستی که تا پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط  رژیم دیکتاتوری و وابسته پهلوی، همواره منابع  ملی را چپاول می کردند امروز با امپراطوری خبری و رسانه ای قدرتمند در پی تلخ کردن حلاوت انقلاب اسلامی در کام ملت ایران هستند و ملت عظیم ایران با اتحاد و همدلی یأس را به دشمنان تحمیل خواهند نمود و دشمنان را شکست خواهند داد.
کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و دعوت از مردم غیور و بصیر ایران اسلامی به ویژه زحمت کشان حوزه بهداشت و درمان برای شرکت با شکوه در راهپیمایی یوم‌ا... ٢٢بهمن، امیدوار است با یاری خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم فتنه‌های پیچیده پیش رو نیز خنثی و روز به روز بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده گردد و ان‌شاء‌ا... به زودی پرچم حکمرانی بر پایه عدل الهی، در دستان صاحب اصلی‌ آن حضرت صاحب‌ الزمان (عج) قرار گیرد.
.
آرشیو
نسخه قابل چاپ
بیشتر