یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :

اخبار

1402/5/18 چهارشنبه

اعزام گروه پزشکی تخصصی به روستای نهر حمید.

به مناسبت گرامیداشت همکاران کادر فقید درمان برگزار شد.

.
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان از اعزام گروه پزشکی تخصصی و انجام ویزیت رایگان در روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه به روستای نهر حمید در اروندکنار خبر داد.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان در گفتگو با خبرنگار وبدا در آبادان ضمن عرض تسلیت به  خانواده ها و همکاران داغدار درگذشتگان سانحه اخیر که منجر به فوت دو همکار از کادر درمان بیمارستان حضرت زینب سلام الله علیها اروندکنار شد اظهار داشت: این برنامه که با مشارکت مرکز بهداشت آبادان و معاونت درمان صورت پذیرفت، در راستای ادامه خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار برگزار شد.

وی گفت: در این برنامه بیماران دارای اولویت در روزهای قبل از اعزام گروه تخصصی پزشکی، توسط پزشک عمومی آن روستا و بهورزان پر تلاش شناسایی و با برنامه‌ریزی قبلی جهت حضور طبق زمان بندی تعیین شده دعوت شدند.

وی افزود: در این اعزام تعداد ۱۹ بیمار با رعایت ضوابط بهداشتی پس از غربالگری تست قند و فشار خون، توسط پزشک متخصص زنان و کارشناس مامایی معاینه و با حضور بهورز آموزش های لازم را بصورت رایگان دریافت نموده و مقرر گردید با توجه به تجویز پزشک، در اسرع وقت داروهای هر بیمار توسط کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان تهیه گردد و در اختیار بیماران قرار گیرد. همچنین در این اعزام با تعداد ۳ بیمار جهت ادامه درمان و انجام سونوگرافی به بیمارستان معین معرفی شدند.

 کانال بسیج جامعه پزشکی در پیام رسان ایتا
Https://eitaa.com/yavaraneh_mahdii
 .
آرشیو
نسخه قابل چاپ
بیشتر