|
1394/11/19 دوشنبه
شرح وظایف و برنامه های کارشناس دبیرخانه
- دریافت نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های رسیده و تقسیم آن به قسمت های تابع اداره بر اساس اختیارا ت تفویض شده.
- اقدام به منظور مقابله ی نامه ها و تطبیق پیش نویش ها با متن تایپ شده و رفع نواقص آن.
- اقدام به تکثیر بخشنامه ها، دستورالعمل ها و نمونه برگ ها و غیره پس از صدور دستور مقام مربوط با رعایت صرفه جویی
- تطبیق رونوشت با اصل نامه ها و اسناد تأیید و گواهی آن ها.
- دریافت نامه های وارده و صادره به منظور ثبت سیستمی.
- ثبت شماره، تاریخ و خلاصه نامه ها، نام صاحبان آن ها و مقام اقدام کننده.
- ثبت شماره نامه های وارده به منظور پیگیری های بعدی.
- مراقبت در حفظ و نگهداری سیستم.
- تفکیک نامه های صادره و تحویل پیش نویس ها به بایگانی در اسرع وقت.
- همکاری با بایگانی، ماشین نویسی، نامه رسان و خدمتگزار به منظور هماهنگی هر چه بیشتر در انجام امور مربوط.
- ارجاع نامه های وارده به واحدهای اداره در اسرع وقت با نظر مسئول امور اداری
- تحویل نامه ها، بخشنامه ها، دستورالعمل ها و غیره به نامه رسان و خدمتگزار بر اساس تقسیم کار.
- پاسخگویی به سؤالات مراجعان در ارتباط با وظایف محوله.
- انجام سایر امور ارجاعی مربوط در صورت لزوم.
|
|