1394/4/31 چهارشنبه

شرح وظایف و برنامه های رئیس امور اداری


1- انجام تحقیقات لازم در زمینه ی راهکارهای مناسب جهت استفاده ی بهینه از منابع انسانی و افزایش بازده ی نیروها

2- پرورش و توسعه ی استعدادها و مهارت های افراد

3- تامین احتیاجات مادی و معنوی و جلب رضایت پرسنل در راستای پیشبرد اهداف سازمان

4- تهیه ی بانک اطلاعاتی پرسنل و مدیران

5- ثبت نام و پذیرش نیروی طرحی در حوزه ی معاونت بهداشت (پزشک، دندانپزشک، کارشناس بهداشت عمومی، کاردان یا کارشناس بهداشت حرفه ای، کاردان یا کارشناس بهداشت محیط، کاردان مبارزه با بیماری ها و کاردان مامایی)

6- اعلام نظر جهت انتقال، جابجایی موقت و دائم نیروها و مرخصی طولانی مدت

7- اعلام نظر جهت تغییر عنوان نیروها

8- برآورد نیاز نیروی مرکز بهداشت و شبکه با توجه به تعداد ترخیص، جذب سال های قبل، تعداد پست های موجود هر مرکز و سهمیه ی تعیین شده از ورازت متبوع

9- انجام هماهنگی های مختلف با واحدهای ستادی و مراکز جهت جابجایی و انتقال نیروها

10- تعیین الویت های نیروی انسانی در مراکز بهداشت و درمان و شبکه (استخدامی، طرح، پیام آور و ...) با همکاری واحدهای ستادی و دانشکده

11- پیگیری تامین نیروی انسانی مورد نیاز از طریق امور اداری دانشکده و مدیریت تشکیلات (طرحی،  پیام آور و ...)

12- تعامل با واحدهای ستادی در خصوص تشکیلات مصوبه ی مورد نیاز

13- انجام هماهنگی های متعدد در خصوص چیدمان صحیح نیروهای مبارزه با بیماری ها، بهداشت دهان و دندان و 000

14- توجیه و راهنمایی نیروهای جدید در خصوص محل خدمت و نحوه ی ارائه ی خدمت

15- تشکیل جلسات کمیته ی نقل و انتقالات و پیگیری مشکلات جابجایی نیروها در اسرع وقت

16- اعلام نظر در مورد تغییر کاربری نیروها با توجه به توان و تخصص آن ها

17- برنامه ریزی جهت جایگزینی نیروها

18- انجام مطالعات و اقدامات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات و روش ها، آموزش، طبقه بندی مشاغل و تهیه ی پیشنهادات لازم

19- تهیه ی شرح وظایف پست های سازمانی با همکاری واحدهای ذیربط

20- تهیه ی پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت، ترفیع، اضافه کار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوط

21- ثبت مرخصی های روزانه، کمتر از یک روز کارکنان در برنامه ی جامع پرسنلی

22- صدور ماموریت اداری کارکنان با استفاده از برنامه ی جامع پرسنلی

23- صدور احکام کارگزینی کارکنان

24- انجام امور مربوط به تعاون، بیمه و رفاه کارمندان

25- برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی

26- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام برنامه های مورد نظر

27- شرکت در کمیسیون ها و جلسات مختلف

28- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری

29- مطالعه و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه ی اجرای قوانین و مقررات مورد عمل

30- انجام سایر وظایف و امور مربوط
تعداد بازديد اين صفحه: 899
تعداد بازديد کنندگان سايت: 108227980 تعداد بازديد زيرپورتال: 1654605 اين زيرپورتال امروز: 528 سایت در امروز: 73814 اين صفحه امروز: 1