|
1394/4/31 چهارشنبه
شرح وظایف و برنامه های رئیس امور اداری
1- انجام تحقیقات لازم در زمینه ی راهکارهای مناسب جهت استفاده ی بهینه از منابع انسانی و افزایش بازده ی نیروها
2- پرورش و توسعه ی استعدادها و مهارت های افراد
3- تامین احتیاجات مادی و معنوی و جلب رضایت پرسنل در راستای پیشبرد اهداف سازمان
4- تهیه ی بانک اطلاعاتی پرسنل و مدیران
5- ثبت نام و پذیرش نیروی طرحی در حوزه ی معاونت بهداشت (پزشک، دندانپزشک، کارشناس بهداشت عمومی، کاردان یا کارشناس بهداشت حرفه ای، کاردان یا کارشناس بهداشت محیط، کاردان مبارزه با بیماری ها و کاردان مامایی)
6- اعلام نظر جهت انتقال، جابجایی موقت و دائم نیروها و مرخصی طولانی مدت
7- اعلام نظر جهت تغییر عنوان نیروها
8- برآورد نیاز نیروی مرکز بهداشت و شبکه با توجه به تعداد ترخیص، جذب سال های قبل، تعداد پست های موجود هر مرکز و سهمیه ی تعیین شده از ورازت متبوع
9- انجام هماهنگی های مختلف با واحدهای ستادی و مراکز جهت جابجایی و انتقال نیروها
10- تعیین الویت های نیروی انسانی در مراکز بهداشت و درمان و شبکه (استخدامی، طرح، پیام آور و ...) با همکاری واحدهای ستادی و دانشکده
11- پیگیری تامین نیروی انسانی مورد نیاز از طریق امور اداری دانشکده و مدیریت تشکیلات (طرحی، پیام آور و ...)
12- تعامل با واحدهای ستادی در خصوص تشکیلات مصوبه ی مورد نیاز
13- انجام هماهنگی های متعدد در خصوص چیدمان صحیح نیروهای مبارزه با بیماری ها، بهداشت دهان و دندان و 000
14- توجیه و راهنمایی نیروهای جدید در خصوص محل خدمت و نحوه ی ارائه ی خدمت
15- تشکیل جلسات کمیته ی نقل و انتقالات و پیگیری مشکلات جابجایی نیروها در اسرع وقت
16- اعلام نظر در مورد تغییر کاربری نیروها با توجه به توان و تخصص آن ها
17- برنامه ریزی جهت جایگزینی نیروها
18- انجام مطالعات و اقدامات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات و روش ها، آموزش، طبقه بندی مشاغل و تهیه ی پیشنهادات لازم
19- تهیه ی شرح وظایف پست های سازمانی با همکاری واحدهای ذیربط
20- تهیه ی پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت، ترفیع، اضافه کار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوط
21- ثبت مرخصی های روزانه، کمتر از یک روز کارکنان در برنامه ی جامع پرسنلی
22- صدور ماموریت اداری کارکنان با استفاده از برنامه ی جامع پرسنلی
23- صدور احکام کارگزینی کارکنان
24- انجام امور مربوط به تعاون، بیمه و رفاه کارمندان
25- برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
26- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام برنامه های مورد نظر
27- شرکت در کمیسیون ها و جلسات مختلف
28- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
29- مطالعه و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه ی اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
30- انجام سایر وظایف و امور مربوط
|
|