کارگاه آموزش
1397/12/22 چهارشنبهمعاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان
افتتاح نمایشگاه ایران کازمتیکا با حضور دکتر پیرصالحی معاون وزیر بهداشت
با حضور دکتر مهدی پیرصالحی، رییس سازمان غذا و دارو اولین نمایشگاه بین المللی ایران کازمتیکا روز جمعه بیست و چهارم اسفند ماه در منطقه آزاد اروند افتتاح خواهد شد.

.

به گزارش روابط  عمومی معاونت غذا و دار و به نقل از دبیرخانه اولین نمایشگاه بین المللی ایران کازمتیکا،  دکتر مهدی پیرصالحی معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو ضمن گفت و گویی با اعلام حمایت از این نمایشگاه عنوان داشت: برای ترویج و تشویق تولیدکنندگان و بیش از آن تشویق مصرف کنندگان برای استفاده از فرآورده های اصیل، نمایشگاه بین المللی ایران کازمتیکا را درمنطقه آزاد اروند برگزار می کنیم.

دکتر مهدی پیرصالحی، رییس سازمان غذاو دارو  با بیان این مطلب که در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی، تولیدکنندگان بسیار خوب  قوی و همچنین برندهای شناخته شده در سطح ملی و منطقه ای داریم، گفت:  با وجود همه این امکانات و با وجود حجم بزرگ بازار آرایشی وبهداشتی که می تواند بازار خوبی را برای تولیدکنندگان ما به وجود آورد، شاهد ارایه میزان گسترده¬ای از محصولات قاچاق و تقلبی هستیم که یکی از اهداف این نمایشگاه مبارزه با این روند از طریق عرضه محصولات تایید شده و استاندارد است.

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی ایران کازمتیکا، مدیران ارشد وزارت بهداشت، مسئولین سازمان غذا و دارو، نمایندگان مجلس،تنی چند از مقامات کشوری، مدیران سازمان منطقه آزاد اروند، مدیران و صاحبان صنایع شرکت¬های آرایشی و بهداشتی، اساتید دانشگاه های شهید چمران و دیگر چهره های برتر دانشگاهی و حوزه کازمتیک حضور خواهند داشت.

نمایشگاه بین المللی ایران کازمتیکا اولین نمایشگاه در حوزه فرآورده های آرایشی، بهداشتی است که  تحت حمایت سازمان غذا و دارو، انجمن‌ها و سندیکاهای مرتبط 24 تا 28 اسفندماه سال جاری در منطقه آزاد تجاری و صنعتی اروند ( هتل کاروانسرا) آغاز به کار می کند.

گفتنی است، طی برگزاری نمایشگاه و  در همایش تازه‌های فرآورده های آرایشی بهداشتی، 8 امتیاز بازآموزی به پزشکان عمومی(گروه دکترای حرفه ای) و داروسازان ( گروه های دکترای حرفه ای - کارشناسی ارشد- کارشناسی ) تعلق می گیرد. این همایش در تاریخ  25 و 26 اسفند ماه  در محل هتل کاروانسرای منطقه آزاد اروند برگزار می ¬شود.

نمایشگاه بین المللی ایران کازمتیکا اولین نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی است که تحت حمایت سازمان غذا و دارو، انجمن‌ها و سندیکاهای مرتبط 24 تا 28 اسفندماه سال جاری در منطقه آزاد تجاری و صنعتی اروند آغاز به کار می کند.


بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 262037
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103595432 تعداد بازديد زيرپورتال: 3490377 اين زيرپورتال امروز: 975 سایت در امروز: 23590 اين صفحه امروز: 15