اطلاعیه ها
1396/12/29 سه‌شنبهبه مناسبت فرا رسیدن نوروز:
اقدامات معاونت غذا و دارو در ایام تعطیلات نوروزی 97
معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان اقدامات و فعالیت های این معاونت را در ایام نوروز سال97 تشریح نمود.

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان : دکتر هدا مجیری معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در آستانه فرا رسیدن سال نو ( عید باستانی ) ، ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی و بهروزی ، اقدامات معاونت غذا و دارو را در ایام نوروز امسال جهت رفاه و حفظ سلامت مردم و ارائه مطلوب تر خدمات به مهمانان و همشهری ها ارائه نمودند .
در آستانه نوروز 97 طراحی بروشور و کتابچه نوروزی با همکاری روابط عمومی دانشکده با موضوع توصیه های غذایی و دارویی در مسافرت که مطالب آن با 2 عنوان "پیام های دارویی،مسمومیت ها و پیام های غذایی،آرایشی و بهداشتی در ایام عید"انجام شد. که به همت جمعیت هلال احمر و شهرداری مرکزی آبادان در ایستگاه های نوروزی توزیع خواهد شد.
چاپ و انتشار فصلنامه علمی 'سیب نامه'
نصب بنر هایی در سطح شهرستان با محوریت خرید محصولات آرایشی و بهداشتی از مراکز مجاز و دارای گواهی بهداشتی اصالت و محصولات دارای برچسب اصالت و نشان سازمان غذا و دارو، همچنین معرفی نشانگر های رنگی تغذیه ای
برقراری کشیک و حضور کارشناسان نظارت بر مواد غذایی آریشی و بهداشتی و کارشناسان نظارت بر دارو و مواد بیولوژیک در ایام نوروز
4 داروخانه شبانه روزی در آبادان، خرمشهر و شادگان در کلیه ایام در ساعات نوروز آماده خدمات رسانی هستند . همچنین تعدادی از داروخانه های روزانه در این سه شهر در ایام تعطیل نوروز به صورت کشیک خدمات ارائه می کنند که اطلاعات آنها در دفترچه های نوروزی عرضه شده در سطح شهر در دسترس می باشد.
وی در ادامه افزود طبق جلسات و هماهنگی های بعمل آمده با داروخانه های شبانه روزی دانشکده علوم پزشکی آبادان در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان در خصوص تأمین نیازهای داروئی مردم در ایام نوروز تمهیدات لازم اتخاذ شده است.
همچنین در کلیه ایام نوروز و بصورت شبانه روزی ( و یا کمتر ) ، سامانه تلفنی 1490 ( 190 ) آماده پاسخگویی در خصوص کمبودهای دارویی ، سوالات دارویی و مسمومیت ها می باشد.
ایشان در آخر گفتند توجه به برچسب اصالت کالا درهنگام خرید، جهت تشخیص کالای با اصالت از کالای قاچاق یا تقلبی، از موارد مهمی می باشد که درهنگام خرید بایستی به آن توجه شود . و از اصالت کالا با استعلام شماره شانزده رقمی از سامانه پیامکی 20008822 و یا سامانهTTAC IR اطمینان حاصل کرد.

بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 266462
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107612797 تعداد بازديد زيرپورتال: 3622536 اين زيرپورتال امروز: 1949 سایت در امروز: 95978 اين صفحه امروز: 108