اطلاعیه ها
1396/11/25 چهارشنبهمعاون غذا و داروی آبادان
سرپرست جدید اداره نظارت بر دارو و فرآورده های بیولوژیک دانشکده علوم پزشکی آبادان معرفی شد
معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان طی حکمی دکتر ستار محمدیان را بعنوان سرپرست جدید اداره نظارت بر دارو و فرآورده های بیولوژیک این معاونت منصوب کرد.

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان - دکتر هدا مجیری معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان طی حکمی دکتر ستار محمدیان را بعنوان سرپرست جدید اداره نظارت بر دارو و فرآورده های بیولوژیک این معاونت منصوب و از خدمات دکتر نسیم توکل بخدا رئیس سابق این اداره تقدیر کرد.
در بخشی از ابلاغ سرپرست جدید اداره نظارت بر دارو و فرآورده های بیولوژیک دکتر ستار محمدیان که روز سه شنبه 24 بهمن ماه توسط دکتر هدا مجیری صادرگردید آمده است: نظر به تعهد ، تخصص، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی در زمینه امور دارویی به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست اداره نظارت بر دارو و فراورده های بیولوژیک معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان منصوب می گردید. امید است با استعانت از خداوند سبحان و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و براساس اهداف ، سیاستها و برنامه های وزارت متبوع و این دانشکده در جهت ارتقاء سطح بهداشت و درمان جامعه و افزایش کارایی واحد های تابعه و خدمت به مردم شهید پرور و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت نظر اینجانب با تمام توان فعالیت نمایید توفیق جنابعالی را در راه انجام وظایف محوله از خداوند سبحان مسئلت می نمایم .
گفتنی است دکترستار محمدیان ،دانش آموخته داروسازی در مقطع دکترای حرفه ایی از دانشگاه جندی شاپور اهواز است که پیش از این تجربه مسئولیت در واحد نظارت بر فرآورده های طبیعی ، سنتی و مکمل و ریاست اداره نظارت بر دارو و فرآورده های بیولوژیک معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان را در کارنامه خود دارد.
دکتر هدا مجیری معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن تقدیر و تجلیل از خدمات دکتر نسیم توکل بخدا رئیس پیشین اداره نظارت بر دارو و فرآورده های بیولوژیک دانشکده، موفقیت دکتر ستار محمدیان سرپرست جدید این اداره را از خداوند متعال آروزمند است.

بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 267059
تعداد بازديد کنندگان سايت: 108299166 تعداد بازديد زيرپورتال: 3645715 اين زيرپورتال امروز: 5501 سایت در امروز: 145000 اين صفحه امروز: 80