اطلاعیه ها
1396/8/16 سه‌شنبهمعاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان
ارزیابی نحوه ارائه خدمات دارویی در مرز شلمچه/ کمبود دارو در شلمچه وجود ندارد
معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از درمانگاه موقت بیمارستان صحرایی دانشکده مستقر در مرز شلمچه بازدید کرد.

.

دکتر هدا مجیری، معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان از درمانگاه موقت بیمارستان صحرایی دانشکده مستقر در مرز شلمچه بازدید کرد.
 به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان، در این بازدید نیز دکتر نسیم توکل بخدا، رییس اداره نظارت بر دارو و فرآورده‌های بیولوژیک وی را همراهی کرد.
 در این دیدار ابتدا دکتر مجیری ضمن بازدید از روند خدمت‌رسانی و خدمات دارویی تلاشگران مستقر در منطقه به تخصیص 560 میلیون تومان دارو و ملزومات مصرفی برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین امسال تا به امروز اشاره کرد.
معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان سپس از امکانات درمانگاه موقت بیمارستان صحرایی و بخش‌های مختلف درمانگاه موجود در مرز شلمچه بازدید کرد.
وی گفت: در درمانگاه موقت دانشکده علوم پزشکی آبادان در شلمچه اقلام دارویی به مقدار کافی وجود دارد و به صورت رایگان در اختیار زوار قرار داده می‌شود. دکتر مجیری اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیتی زوار در مرز شلمچه اقلام دارویی به میزان کافی و در این منطقه تهیه شده است.
 معاون غذا و دارو علوم پزشکی آبادان اعلام کرد: علاوه بر این‌ها نیز با شرکت‌های دارویی صحبت کردیم تا به میزان کافی موجودی داشته باشند تا چنانچه کمبود دارویی احساس شد به‌سرعت فراهم شود.
 در پایان این دیدار وی و تیم همراه از چندین موکب بازدید کردند و از نزدیک با متولیان برخی از این موکب‌ها به گفتگو پرداخت. شایان ذکر است در درمانگاه موقت دانشکده علوم پزشکی آبادان داروهای عمومی، سرماخوردگی، آنتی‌هیستامین‌، آنتی‌بیوتیک‌، داروهای مورد نیاز بیماران دیابتی و فشار خون وانواع سرم‌ها تزریقی به صورت رایگان در اختیار زوار قرار می‌گیرد.

بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 266531
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107691620 تعداد بازديد زيرپورتال: 3625220 اين زيرپورتال امروز: 4596 سایت در امروز: 174801 اين صفحه امروز: 177