اخبار
1398/2/16 دوشنبهمعاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد
خرید 870 میلیون ریال دارو برای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان
معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از خرید 870 میلیون ریال دارو برای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان خوزستان خبر داد.

.

دکتر هدا مجیری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار وب‌دا در آبادان اظهار کرد: تمام داروهای خریداری شده برای توزیع در بین سیل‌زدگان خوزستان به ارزش 870 میلیون ریال بوده است.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: علاوه بر توزیع رایگان دارو و ملزومات پزشکی و بهداشتی مورد نیاز، انجمن داروسازان نیز در زمینه ارائه داروی رایگان، مشارکت بسیارخوبی داشتند و این داروها به مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان تحویل داده شد تا در مناطق سیل‌زده توزیع شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با تمهیدات صورت‌گرفته توسط معاونت غذا و داروی این دانشکده هیچ گونه کمبود دارو و ملزومات در مناطق سیل‌زده نداشتیم.

مجیری از اقلام دارویی توزیع شده در مناطق سیل‌زده گفت و اضافه کرد: این داروها شامل داروهای جنرال از قبیل سرماخوردگی، مسکن‌ها و آنتی‌هیستامین‌ها همچنین داروهای تخصصی از گروه آنتی‌بیوتیک برای درمان و پیشگیری و در آخر داروهای کنترل‌کننده بیماری‌های مزمن همچون دیابت، فشار خون بالا، کنترل تشنج و انواع سرم‌ها تزریقی هستند و داروهای یادشده طبق فرماکوپه تدوین شده، تامین شد.


تعداد بازديد اين صفحه: 262035
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103592347 تعداد بازديد زيرپورتال: 3490313 اين زيرپورتال امروز: 952 سایت در امروز: 20505 اين صفحه امروز: 13