اخبار
1396/11/30 دوشنبهدر معاونت غذا و دارو آبادان
برگزاری جلسه هماهنگی تدوین و ارائه برنامه های نوروزی
برگزاری جلسه هماهنگی تدوین و ارائه برنامه های نوروزی در معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان جلسه ای به منظور هماهنگی در تدوین ارائه برنامه های نوروزی در راستای تحقق اهداف سلامت محور سازمان غذا و دارو و همچنین به دلیل افزایش بار سفرهای نوروزی به این شهرستان برگزار گردید.
در ابتدا دکتر هدا مجیری معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان از رسالت این معاونت مبنی برنظارت دقیق تر بر نحوه تهیه و مصرف فرآورده های سلامت محور و خدمات دارویی در راستای ارتقاء ایمنی و سلامت جامعه سخن گفت .
ایشان ضمن تقدیر از زحمات همکاران نسبت به انجام اموردستور اقدامات لازم را ایراد کرد .
بر این اساس کشیک های نوروزی کارشناسان ، تهیه فهرست اسامی داروخانه ها جهت اعلام به مسافرین ، تهیه بسته های آموزشی جهت اطلاع رسانی در مبادی ورودی و خروجی شهر ، تأمین اقلام دارویی مناسب و ... از جمله فعالیتهای این معاونت در ایام نوروز اعلام گردید.
گفتنی است این جلسه با حضور دکتر هدا مجیری؛ معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان، دکتر ستار محمدیان؛ رییس اداره دارو و فراورده‌های بیولوژیک ،امید محمدنژادیان روابط عمومی و مهندس الهام درویشی کارشناس اداره نظارت بر مواد غذایی،آشامیدنی ،آرایشی و بهداشتی این معاونت شکل گرفت.

تعداد بازديد اين صفحه: 261946
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103524249 تعداد بازديد زيرپورتال: 3488984 اين زيرپورتال امروز: 5562 سایت در امروز: 189372 اين صفحه امروز: 286