اخبار
1396/7/30 یکشنبهمعاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد
خدمات‌رسانی داروخانه سیار در مرز شلمچه
معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از خدمات‌رسانی داروخانه سیار در مرز شلمچه برای نخستین بار خبر داد.

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان، هدا مجیری صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار وب‌دا در آبادان اظهار داشت: برای نخستین بار در ایام منتهی به اربعین سید و سالار شهیدان داروخانه سیار به زایران کربلای حسینی خدمات‌رسانی می‌کند.
 وی به میزان داروی درنظر گرفته شده برای اربعین امسال در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: بالغ بر 2میلیارد و 300 میلیون ریال دارو که شامل همه دسته‌های دارویی از قبیل داروهای اورژانسی، مسکن، قلبی، بیماران فشارخون هستند، برای اربعین امسال در نظر گرفته شده است.
 معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: بیش از 700 میلیون ریال ملزومات پزشکی مصرفی به همراه دستگاههای تست قند خون نیز در ایام یادشده در مرز شلمچه موجود است.
وی ادامه داد: در همین راستا 50میلیون ریال ملزومات پزشکی مصرفی به همراه دستگاه‌های فشار خون برای استفاده زائران اربعین حسینی به جمعیت هلال احمر خرمشهر اهداء شد.
مجیری در پایان عنوان کرد: تهیه بسته‌های دارویی و ملزومات مصرفی پزشکی برای مواقع بحرانی که باعث تسریع در خدمات‌رسانی دارویی می‌شوند نیز در نظر گرفته شده است.

تعداد بازديد اين صفحه: 267090
تعداد بازديد کنندگان سايت: 108327613 تعداد بازديد زيرپورتال: 3646879 اين زيرپورتال امروز: 1202 سایت در امروز: 21279 اين صفحه امروز: 30