1397/12/24 جمعهبا حضور ریس سازمان غذا و دارو صورت گرفت؛
بازدید معاون وزیر بهداشت به همراه سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان از آزمایشگاه غذا و داروی این شهرستان
معاون وزیر بهداشت به همراه سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان از آزمایشگاه غذا و داروی این شهرستان بازدید کرد.

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان، در این بازدید که علاوه بر دکتر شکراله سلمان‌زاده، سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان،دکتر هدا مجیری معاون غذا و دارو و معاون توسعه مدیریت منابع این دانشکده معاون غذا و داروی دانشگاه‌ علوم پزشکی جندی شاپور ؛دکتر مهدی پیرصالحی را همراهی می کردند، موضوعاتی همچون افزایش و بازنگری نیروهای این مجموعه، استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی این آزمایشگاه برای انجام آزمایش‌های کشورهای همسایه مثل عراق، مطرح شد.

پیشنهاداتی همچون مشخص کردن دستورالعمل مشترک برای استان‌هایی مثل بوشهر و خوزستان که مرزهای آبی دارند به منظور جلوگیری از ورود کالای قاچاق، پرهیز از موانع بوروکراتیک برای تسهیل در ورود کالاهای اساسی، صادر شدن برخی اقلام دارویی تولید داخل از مرزهای اروند و انتقال بخشی از خط تولید کارخانجات داروسازی به این منطقه نیز در این دیدار مطرح شدند.

دکتر پیر صالحی، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و داروی کشور برای افتتاح نمایشگاه بین‌المللی ایران کازمتیکا، اولین نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی به آبادان سفر کرد.

این نمایشگاه تحت حمایت سازمان غذا و دارو، انجمن‌ها و سندیکاهای مرتبط 24 تا 28 اسفندماه سالجاری در هتل کاروانسرای آبادان دایر است.


نسخه قابل چاپ
تعداد بازديد اين صفحه: 262031
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103581953 تعداد بازديد زيرپورتال: 3490102 اين زيرپورتال امروز: 773 سایت در امروز: 10111 اين صفحه امروز: 9