کارگاه آموزش
1397/7/25 چهارشنبهبه مناسبت هفته جهانی غذا
تقدیر از شرکت‌های برتر تولیدی در حوزه تحت نظارت معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان
مراسم تقدیر از شرکت‌های نمونه و مسوولین فنی برتر فعال در حوزه غذا و محصولات آرایشی و بهداشتی در هفته غذا و به میزبانی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان، این مراسم در سالن جلسات معاونت غذا و دارو آبادان برگزار گردید و در آن علاوه بر دکتر هدا مجیری معاون غذا و دارو، مهندس سید جابر پورشعیب رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، مدیران عامل و مسوولین فنی شرکت‌های صنایع غذایی و بسته‌بندی تحت پوشش معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز حضور داشتند. در مراسم یاد شده دکتر مجیری و مهندس پورشعیب در خصوص اهمیت تولید محصولات غذایی سالم برای اقشار جامعه و نقش مهم واحدهای تولیدی و مسوولین فنی در تحقق این هدف به گفتگو پرداختند. در ادامه از 3 شرکت برتر تولید کننده محصولات غذایی و 4 مسوول فنی شاغل در  شرکت‌های تحت پوشش معاونت غذا و دارو آبادان به خاطر ارتقا شاخص‌های سلامت و کسب جایگاه برتر صنایع غذایی استان در سال 97 تقدیر به عمل آمد. لازم به توضیح است، شعار امسال هفته جهانی غذا رفتار ما آینده را می سازد تلاش برای دنیای بدون گرسنه تا سال 2030 می باشد، تعیین شده است.
در پایان مراسم نیز دکتر مجیری از مهندس پورشعیب و کلیه کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی به پاس زحمات آنان در تأمین سلامت جامعه با اهدا لوح تقدیر و گل قدردانی نمودند.

بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 165044
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107544596 تعداد بازديد زيرپورتال: 3621236 اين زيرپورتال امروز: 725 سایت در امروز: 27777 اين صفحه امروز: 11