کارگاه آموزش

.

مهندس سید جابر پورشعیب رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو آبادان در گفت‌وگو با روابط عمومی معاونت، ضمن تبریک فرارسیدن نوروز 97 اظهار داشت: طرح تشدید بازرسی و کنترل مراکز تولید و عرضه محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی در راستای طرح سلامت نوروزی به منظور پیشگیری از عرضه محصولات غیر مجاز ، تقلبی و همچنین تاریخ مصرف گذشته توسط کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان از اواخر سال گذشته تاکنون بصورت مستمر در حال اجرا می باشد.
مهندس سید جابر پورشعیب افزود: این طرح با تشکیل 2 اکیپ مجزا شامل بازرسی از مراکز تولید و عرضه مواد غذایی و بازرسی از فروشگاههای عرضه لوازم آرایشی بهداشتی توسط کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی در حال اجرا می باشد.
رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی آبادان بیان کرد: از واحدهای تولیدی و عرضه مواد غذایی و مراکز عرضه لوازم آرایشی بهداشتی بازرسی های متعددی صورت گرفته و در خصوص مراکز متخلف اقدامات قانونی شامل معرفی به مراجع قضایی یا پلمپ انجام شده است.
وی در ادامه افزود : یکی دیگر از اقدامات این اداره ارائه آموزش های لازم، اطلاع رسانی گسترده و فرهنگ سازی عمومی از طریق نصب بنرهایی در ابعاد وسیع به تعداد بیش از ۷۰ عدد در سطح شهرستان های تحت نظارت با محوریت خرید محصولات آرایشی و بهداشتی از مراکز مجاز و دارای گواهی بهداشتی و محصولات دارای برچسب اصالت و نشان سازمان غذا و دارو، همچنین معرفی نشانگر های رنگی تغذیه ای و محصولات غیر مجاز به عموم مردم بوده است.
ایشان در پایان افزودند: بازرسی از گمرکات و تاکید بر واردات محصولات سلامت محور و عدم ترخیص محصولات نامنطبق تنها گوشه ای از فعالیتهای این اداره دراین ایام تعطیلات نوروزی می باشد.


بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 164490
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103569862 تعداد بازديد زيرپورتال: 3489885 اين زيرپورتال امروز: 6462 سایت در امروز: 234985 اين صفحه امروز: 48