اطلاعیه ها

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان: در راستای سازماندهی مراکزعرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی ، پیرو مصوبه جلسه با مسئولین این امر با حضور اعضای صنف آرایشی و بهداشتی در محل اتاق اصناف شهرستان آبادان برگزار گردید.
در این جلسه رییس اتاق اصناف شهرستان آبادان آقای توانایی و خانم موسوی رییس اتحادیه آرایشی و بهداشتی و آرایشگران بعنوان میزبانان جلسه ،آقایان مهندس سید جابر پورشعیب رییس اداره نظارت بر غذا ،آرایشی و بهداشتی و مهندس حسن دهقان کارشناس ناظر واحد مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور حضور داشته اند.
در ابتدا آقای توانایی ضمن خوش آمدگویی به مسئولین معاونت غذا و دارو و دیگر اعضا در خصوص اهمیت نظارت و همکاری فی مابین اتاق اصناف و اتحادیه های ذیربط با اداره نظارت بر غذا و آرایشی بهداشتی ابراز داشته و آقای مهندس پورشعیب ضمن تاکید و ضرورت عرضه کالاهای سلامت محور با برچسب اصالت و نشان سازمان غذا ودارو و دقت در عدم عرضه محصولات تقلبی باتوجه به عوارض خطرناک در مصرف آن و لزوم سازماندهی واحدهای عرضه کننده این محصولات و دریافت گواهی نامه بهداشتی از این معاونت بیان نموده اند .
 در ادامه مهندس دهقان به چگونگی دریافت، رعایت ضوابط و مقررات جاری، لزوم استفاده از برنامه   TTAC، اهمیت آموزش و لزوم دریافت گواهی بهداشتی اصالت واحدهای عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی معتبر  که موجب  شناسایی این واحدهای دارای مجوز از عرضه کنندگان محصولات تقلبی برای مردم می باشد همچنین اطلاع رسانی به مردم در خصوص خرید ایمن و مطمئن نکاتی را بیان نمودند و در پایان به سوالات حضار پاسخ داده شد.

بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 165315
تعداد بازديد کنندگان سايت: 108249941 تعداد بازديد زيرپورتال: 3643835 اين زيرپورتال امروز: 3631 سایت در امروز: 95775 اين صفحه امروز: 20