اخبار
1397/1/24 جمعهدر آستانه فرارسیدن هفته سلامت برگزار شد؛
توجه ویژه معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان به ورود مواد غذایی ایمن
جلسه‌ای با حضور رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان، مدیر گمرک اداره بندر اروندکنار، بخشدار اروندکنار و تنی چند از مسئولین و ترخیص‌کاران در بخشداری اروندکنار برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو : جلسه‌ای با حضور مهندس سید جابر پورشعیب رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان، مدیر گمرک اداره بندر اروندکنار، بخشدار اروندکنار و تنی چند از مسئولین و ترخیص‌کاران در بخشداری اروندکنار برگزار شد.
در این جلسه کلیه حاضرین پیرامون مشکلات موجود و اتفاقات اخیر و حاشیه‌سازی افراد سودجو و راههای جلوگیری و حل آنها جهت شفاف‌سازی موضوعات به گفتگو پرداختند .
در جلسه یادشده مدیر گمرک و سایر ذینفعان در خصوص تسریع در جواب دهی و بیکاری کارگران و ماشین داران صحبت نمودند و سپس مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی بر اهمیت و لزوم نظارت بر محصولات غذایی در گمرک و مسئله بیوتروریسم اشاره نمودند و اینکه مسائل متفرقه ارتباطی با اداره نظارت نداشته و متولی آن افراد دیگری هستند و وظیفه اداره نظارت اطمینان از ایمنی محصولات است.
در جلسه یادشده ضمن گفتگو در خصوص مشکلات برخی ترخیص‌کاران، این موضوعتائید شد‌ که من‌بعد تمامی واردات محصولات غذایی با هماهنگی کارشناسان متعهد در گمرک صورت گرفته و از ورود محصولات غیرمجاز جلوگیری گردد.
در پایان بخشدار از همکاری، پیگیری و تعامل رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان و حضور در بخشداری تشکر نمودند.

تعداد بازديد اين صفحه: 164529
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103656923 تعداد بازديد زيرپورتال: 3491637 اين زيرپورتال امروز: 2094 سایت در امروز: 85081 اين صفحه امروز: 38