1398/7/22 دوشنبهمعاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان
بمناسبت هفته غذا دوره آموزشی آشنایی با نشانگر رنگی تغذیه ای توسط معاونت غذا و دارو برگزار گردید
معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان بمناسبت هفته غذا دوره آموزشی آشنایی با برچسب اصالت کالا و اهمیت مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور و همچنین آشنایی با نشانگر رنگی تغذیه ای را برگزار کرد.

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان:

با همت معاونت غذا و دارو آبادان و بمناسبت هفته غذا دوره آموزشی آشنایی با نشانگر رنگی تغذیه ای و برچسب اصالت کالا و اهمیت مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور  توسط مدرس مهندس حسن دهقان در معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار گردید.

این جلسه آموزشی با محوریت آشنایی با نشانگر های رنگی تغذیه ای و برچسب اصالت کالا ، مبارزه با قاچاق کالا های سلامت محور جهت دانشجویان گروه پیراپزشکی و پرستاری در محل معاونت غذا و دارو برگزار شد.

در این جلسه مهندس حسن دهقان در خصوص  نشانگر رنگی تغذیه ای و آشنایی با برچسب اصالت کالا و اهمیت مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور همچنین نحوه کار با اپلیکشن  TTAC  آموزش های لازم ارائه شد .و در پایان به سوالات حضار پاسخ داده شد.در انتها جلسه با پرسش و پاسخ شرکت کنندگان به پایان رسید.


نسخه قابل چاپ
تعداد بازديد اين صفحه: 165098
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107619544 تعداد بازديد زيرپورتال: 3622678 اين زيرپورتال امروز: 2089 سایت در امروز: 102725 اين صفحه امروز: 65