اخبار

.

جلسه ستاد نوروزی دانشکده علوم پزشکی آبادان  با حضور  دکتر ناصری پور قائم مقام معاون درمان  ،معاونین  توسعه ، بهداشت، درمان ، غذا و دارو ، مدیران ستادی و مدیران ادرات و سازمانهای  شهری آبادان در دفتر ریاست  دانشکده برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی معاونت درمان ، در ابتدای این جلسه  دکتر ناصری پور با تاکید برارائه خدمات مطلوب به شهروندان آبادان و مسافران نوروزی اظهار داشت: تمامی بخش ها و واحدهای تابعه دانشکده و اعضای این ستاد به عنوان خدمتگزاران مردم در حوزه سلامت ، برنامه ریزی های لازم را جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف منطقه ،کاروانهای راهیان نور و کلیه  مهمانان نوروزی را در دستور کار خود قرار داده اند .
دکتر ناصری پور  با اشاره به آمادگی فوریتهای پزشکی دانشکده  جهت خدمت رسانی به هم وطنان در ایام نوروز  مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی را از نقاط قوت دانشکده دانست و ضمن آرزوی سالی کم حادثه  برای هم میهنان خواهان همکاری کلیه مراکز درمانی و تشخیصی بخش دولتی و خصوصی  در امر خدمت رسانی گردید.
در ادامه این جلسه اعضا نقطه نظرات خود را بیان و پیشنهاداتی را در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و مطلوب تر مطرح نمودند و در ادامه نیز مصوبات زیر در جهت ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی مورد تصویب حاضران قرار گرفت که از جمله مهمترین آنها میتوان به موارد ذیل اشاره کرد :
1- مصوب گردید تمامی بیمارستان ها، و مراکز شبانه روزی خصوصی، درمانگاههای شبانه روزی و سایر مراکز درمانی(نظامی، انتظامی و تامین اجتماعی) و درمانگاههای خیریه موظف شوند تمام توان خود را برای  ارائه خدمات در ایام تعطیلات نوروزی به کار گیرند.
2- مقرر شد در ایام تعطیلات نوروز کلینیک دندانپزشکی بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان و کلینیک های خصوصی دندانپزشکی فعال و برنامه کشیک نوروزی خود را به معاونت درمان ارسال نمایند.
3-  مقرر شد برنامه  برقراری کشیک های نوروزی توسط معاون درمان با مدیر بیمارستانها و درمانگاههای خصوصی مراکز درمانی غیر وابسته به دانشگاه  تنظیم و به نهادهای ذیصلاح  اعلام گردد .
4- مقرر گردید کلیه مراکز بیمارستانی، پیش بیمارستانی، مراکز بهداشتی و درمانی و درمانگاه ها با تیم نظارت بر عملکرد ستاد طرح سلامت نوروزی و بازرسین  معاونت درمان همکاری نمایند.

بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 250828
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107557514 تعداد بازديد زيرپورتال: 812208 اين زيرپورتال امروز: 253 سایت در امروز: 40695 اين صفحه امروز: 17