كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین خبر
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه
بازديدها
بنر
تقويم
جستجو
حدیث روز
رسانه های محلی
رويدادهای کشوری
کارگاه آموزش
گزارش تصویری
متون عمومي
منو
منو
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود
اخبار
1397/12/25 شنبه
بازدید معاون وزیر بهداشت از آزمایشگاه غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان
معاون وزیر بهداشت به همراه سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان از آزمایشگاه غذا و دارو این دانشکده بازدید کرد.

.

معاون وزیر بهداشت به همراه سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان از آزمایشگاه غذا و دارو این دانشکده بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان، در این بازدید که علاوه بر دکتر شکراله سلمان‌زاده، سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان، معاونان این دانشکده و معاونان غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی جندی شاپور و لرستان؛ دکتر مهدی پیرصالحی را همراهی می کردند، موضوعاتی همچون افزایش تعرفه‌های انجام آزمایش‌ها، افزایش و بازنگری نیروهای این مجموعه، استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی این آزمایشگاه برای انجام آزمایش‌های کشورهای همسایه مثل عراق، مطرح شد.

پیشنهاداتی همچون مشخص کردن دستورالعمل مشترک برای استان‌هایی مثل بوشهر و خوزستان که مرزهای آبی دارند به منظور جلوگیری از ورود کالای قاچاق، پرهیز از موانع بوروکراتیک برای تسهیل در ورود کالاهای اساسی، صادر شدن برخی اقلام دارویی تولید داخل از مرزهای اروند و انتقال بخشی از خط تولید کارخانجات داروسازی به این منطقه نیز در این دیدار مطرح شدند.

دکتر پیر صالحی، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و داروی کشور برای افتتاح نمایشگاه بین‌المللی ایران کازمتیکا، اولین نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی به آبادان سفر کرد.

این نمایشگاه تحت حمایت سازمان غذا و دارو، انجمن‌ها و سندیکاهای مرتبط 24 تا 28 اسفندماه سالجاری در هتل کاروانسرای آبادان دایر است.


نسخه قابل چاپ
بیشتر