كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین خبر
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه
بازديدها
بنر
تقويم
جستجو
حدیث روز
رسانه های محلی
رويدادهای کشوری
کارگاه آموزش
گزارش تصویری
متون عمومي
منو
منو
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود
اخبار
1397/12/22 چهارشنبه
جلسه ستاد نوروزی دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد
جلسه ستاد نوروزی دانشکده علوم پزشکی آبادان دقایقی پیش برگزار شد.

.

جلسه ستاد نوروزی دانشکده علوم پزشکی آبادان دقایقی پیش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان، این جلسه به ریاست دکتر حجت‌اله جانبی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

دکتر جانبی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به احتمال حضور مهمانان نوروزی بیشتر نسبت به سال گذشته، آمادگی بیشتری را نیازمندیم و استفاده از تجارب سال‌های گذشته می‌تواند در این راه به ما کمک کند.

وی با لزوم تمرکز بر تخت‌های ویژه در بخش‌های مراقبت‌های ویژه و مراقبت‌های ویژه قلب تاکید کرد و افزود: در ایام تعطیل همکاران اورژانس 115 بیمار و یا مصدوم را به بیمارستانی انتقال دهند که متخصص موردنیاز در آن مستقر باشد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان به این موضوع که آمبولانس‌ها نباید در بیمارستان معطل شوند، افزود: تریاژهای مامایی در این ایام فعال باشند و مراقبت از مادران به صورت مستمر انجام شود.

وی از آمادگی نیروهای دانشکده علوم پزشکی آبادان برای چهارشنبه پایان سال گفت و افزود: در ایام نوروز واحد دندانپزشکی بیمارستان آیت‌اله طالقانی نیز فعال است.

دکتر جانبی همچنین روان‌سازی ترافیک شهری از سوی معاونت راهنمایی رانندگی و شهرداری را برای تسهیل در رسیدن بیماران به مراکز بهداشتی و درمانی در ایام نوروز خواستار شد.

وی ادامه داد: در این بین همکاری بیمارستان‌های نفت و تامین اجتماعی در پذیرش و اعزام بیماران به بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده و آمادگی سازمان انتقال خون در ذخیره‌سازی خون مورد نیاز از تمامی گروه‌های خونی بسیار مهم هستند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین به موضوعاتی همچون تسریع در امور درمانی و خدمت به کاروان‌های راهیان نور نیز اشاره کرد.

در این جلسه معاونان بهداشت، غذا و دارو، روسا و مدیران بیمارستان‌های منطقه، مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان، روسای مراکز بهداشت، مدیران ستادی دانشکده علوم پزشکی آبادان و نمایندگان فرماندهی نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و سازمان انتقال خون حضور داشتند.


نسخه قابل چاپ
بیشتر