كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین خبر
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه
بازديدها
بنر
تقويم
جستجو
حدیث روز
رسانه های محلی
رويدادهای کشوری
کارگاه آموزش
گزارش تصویری
متون عمومي
منو
منو
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود
اخبار
1397/12/22 چهارشنبه
پیام دکتر سلمان‌زاده به مناسبت روز بزرگداشت شهدا
سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان با انتشار پیامی فرارسیدن روز شهدا را گرامی داشت.

.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان با انتشار پیامی فرارسیدن روز شهدا را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان، دکتر شکراله سلمان‌زاده، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان طی پیامی بمناسبت فرا رسیدن ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی این روز را به خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان تبریک گفت.

در متن پیام دکتر سلمان‌زاده آمده است:« و گمان مبر آنان كه در راه خدا كشته شده‌اند، مردگانی هستند، بلكه آنان زنده و در بارگاه پروردگارشان بهره‌مندند.

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی،  پیشرفت‌ها و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف جهانی، آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای گرانقدر این مرز و بوم است که با خون خودآزادی، عزت و سربلندی را به ما ارزانی داشتند.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خدمت به خانواده‌های آنان از بالاترین خدمات است و نزد خداوند متعال ارزش بسیار بالایی دارد.

اینجانب و همه همکارانم در مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن تبریک این روز عزیز به امت ولایتمدار و شهیدپرور بویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران بر خود واجب می‌دانیم تا خدمتگزار و قدردان چنین خانواده‌های بزرگواری  باشیم که با صبر و بردباری چراغ معرفت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را روشن و جاودانه نمودند و این افتخار بزرگی برای ماست که یاد شهدا را زنده نگهداریم.

با امید به اینکه ان شاءالله قدردان خون این عزیزان باشیم و خداوند متعال توفیق گام برداشتن در مسیر آنان را به ما عنایت نماید.»


نسخه قابل چاپ
بیشتر