كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین خبر
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه
بازديدها
بنر
تقويم
جستجو
حدیث روز
رسانه های محلی
رويدادهای کشوری
کارگاه آموزش
گزارش تصویری
متون عمومي
منو
منو
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود
اخبار
1397/12/22 چهارشنبه
برگزاری چهارمین یادواره شهدای دانشکده علوم پزشکی آبادان
چهارمین یادواره شهدای دانشکده علوم پزشکی آبادان با حضور سرپرست این دانشکده برگزار شد.

.

چهارمین یادواره شهدای دانشکده علوم پزشکی آبادان با حضور سرپرست این دانشکده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان، این یادواره با محوریت گرامیداشت یاد شهید احمدرضا احمدی، شهید دفاع مقدس و رتبه یک کنکور تجربی در تالار خلیج فارس خرمشهر برگزار شد.

یادواره یادشده با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌آزار تهرانی، مداحی سعید کرمعلی و روایتگری حسین یکتا اجرایی شد.

دکتر شکراله سلمان‌زاده، سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان در این آیین اظهار داشت: شهدا خاکریزهای تعلقات دنیای مادی را درنوردیدند تا از سنگرهای ایمان و ایثار دفاع کردند.

وی ضمن گرامیداشت روز 21 اسفند سالروز شهادت شهید حسین امامی و 22اسفند روز بزرگداشت شهدا، افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی دستاوردهای بسیار برای کشور و دنیا به ارمغان داشت که شاید یکی از بزرگترین دستاوردهای آن ایجاد روحیه جهاد و ایثار بین جوانان است که کشور ما را برای اعصار و قرون آینده بیمه خواهد کرد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: با روحیه ایثار، کشور ما نه تنها در برابر جبهه‌های نظامی بلکه در برابر حملات اقتصادی و فرهنگی نیز بیمه می‌شود.

وی گفت: پیشرفت‌های حاصل از انقلاب اسلامی و امنیت و آرامش امروز در حالیکه بیشتر کشورهای منطقه دچار فتنه، جنگ و آشوب هستند؛ همه مرهون جان‌فشانی‌های شهدا است.

دکتر سلمان‌زاده خاطرنشان کرد: وظیفه‌ای که امروز برعهده من و شما است گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و تداوم این فرهنگ برای جوانانی است که سال‌های دفاع مقدس را ندیدند.

وی تصریح کرد: تکریم خانواده شهدا از دیگر وظایف ما است و بنده به عنوان نماینده دانشکده علوم پزشکی آبادان در مقابل ایشان سر تعظیم فرود می‌آورم و امیدوارم که توفیق گام نهادن در مسیر این بزرگواران را داشته باشیم.


نسخه قابل چاپ
بیشتر