كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین خبر
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه
بازديدها
بنر
تقويم
جستجو
حدیث روز
رسانه های محلی
رويدادهای کشوری
کارگاه آموزش
گزارش تصویری
متون عمومي
منو
منو
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود
اخبار
1397/12/21 سه‌شنبه
آیین تقدیر از فعالان سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد
آیین تقدیر از فعالان عرصه سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان دقایقی پیش برگزار شد.

.

آیین تقدیر از فعالان عرصه سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان دقایقی پیش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان، در این آیین که در تئاتر شهر آبادان برگزار شد از بانوان نمونه، مهندسان نمونه، بازنشستگان، کتابدار نمونه، برگزیدگان مسابقات فرهنگی، ورزشی بسیج دانشجویی و برگزیدگان طرح شهید رهنون تقدیر شد.

دکتر شکراله سلمان‌زاده، سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان در  این مراسم ضمن تبریک ایام ماه رجب اظهار داشت: زحمت این عزیزان در عرصه‌های مختلف جای تقدیر دارد، افرادی که برای سلامتی که بزرگترین نعمت خدادادی است تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: بازنشستگان عزیز عمر و جوانی خود را در مسیر خدمت سپری کردند و آثار ایشان در جای جای دانشکده علوم پزشکی آبادان به چشم می‌خورد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه موفقیت این دانشکده محصول یک کار تیمی است، افزود: بی‌انصافی است که در این مسیر از تجربه بازنشستگان استفاده نکنیم و باید ساز و کاری اتخاذ کرد تا از فکر و تدابیر ایشان نهایت بهره را ببریم.

وی با بیان اینکه مشکل بازنشستگان را باید مشکل خودمان بدانیم، گفت: ما در کنار این عزیزان هستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از تجارب گره‌گشای آنها استفاده کنیم.

سلمان‌زاده خاطرنشان کرد: بانوان ما علاوه بر اینکه به درستی به وظایف مادری و همسرداری خود عمل می‌کنند در کار اداری نیز نمونه هستند؛ اتفاقی که شاید از پس آقایان برنیاید.

وی همچنین از تلاش‌های مهندسان شاغل در دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر کرد و افزود: اثرات این عزیزان در دانشکده قابل لمس است و اگر فناوری جدیدی را به کار می‌گیریم ماحصل تلاش‌های ایشان است.

دکتر سلمان‌زاده ادامه داد: کسب رتبه نخست استانی اردوهای جدید افتخار بزرگی برای دانشکده علوم پزشکی آبادان محسوب می‌شود و شاهد تلاش‌های این عزیزان در مناطق محروم بوده‌ایم؛ ایثارگرانی که هم به لحاظ تعداد و هم از نظر کیفیت در جهت کاستن آلام مردم پیگیر بودند و امیدوار هستیم که در سال‌های آینده شاهد کسب رتبه از سوی ایشان در کشور باشیم.

وی تصریح کرد: از برگزیدگان مسابقات فرهنگی، ورزشی بسیج جامعه پزشکی هم تشکر می‌نمایم که در کنار کار به موضوعات اینچنینی نیز می‌پردازند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی‌پور، امام جمعه آبادان نیز اظهار داشت: خوشحالم که امروز برای تجلیل از بانوان و مهندسان نمونه و همچنین بازنشستگان دانشکده علوم پزشکی آبادان حضور دارم.

وی اضافه کرد: نظام هستی بزرگترین مهندسی است و بهترین مهندسی خدا در وجود انسان به کار رفته است.

امام جمعه آبادان افزود: حواستان باید به بازنشستگان باشد و باید بزرگان را تکریم کنیم، احترام واقعی به ایشان تنها به برگزاری این مراسم‌ها محدود نمی‌شود، و لازم است با استفاده از تجربه آنها و تشکیل اتاق فکر با حضور بازنشستگان از گوشه‌نشینی ایشان جلوگیری کرد.

وی همچنین ضمن تشکر از زحمات بانوان دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: خداوند نقشی بی‌بدیل را به خانم‌ها داده است و مهم‌ترین رسالت ایشان تربیت فرزند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی‌پور در پایان صحبت‌های خود از دکتر سلمان‌زاده به خاطر اجرای این برنامه تقدیر کرد.


نسخه قابل چاپ
بیشتر