اخبار
بیش از دو تن مواد غذایی فاسد وغیر قابل مصرف در شادگان کشف و ضبط شد بیش از دو تن مواد غذایی فاسد وغیر قابل مصرف در شادگان کشف و ضبط شد بیش از دو تن مواد غذایی فاسد وغیر قابل مصرف در شادگان کشف و ضبط شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شادگان

دکتر پرویز میرزایی از کشف بیش دوتن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در قالب بازدیدها و گشت های مشترک از اماکن عمومی خبر داد.

🔹وی افزود: مواد غذایی فاسد شده شامل دلستر،نوشابه گازدار،دوغ ،چیبس،پفک ومواد لبنی غیر بهداشتی از سطح عرضه در محل امحاء شده است.
 
🔹مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان در ادامه گفت ،کسانیکه همه حوزه ها را برای سلامت مردم رصد میکنیم وبا متخلفین در چارچوب قانون برخوردواز سویی از احاد مردم تقاضا دارم که هنگام‌خرید وشیوه زندگی اهمیت سلامت فراموش نکنند ومردم باید بگونه زندگی خود را مدیریت کنند مگر موارد استثنا به بیمارستان وخصوصا مداخله پزشکی وبستری نیاز نکنند.
 
🔹وی بهترین راه اطلاع رسانی برای گزارش تخلفات بهداشتی را سامانه ۱۹۰ اعلام کرد و گفت: هم اکنون سامانه پیغام گیر تلفنی ۱۹۰ آماده دریافت شکایات مردمی در خصوص تخلفات بهداشتی، غذایی، دارویی و ... می باشد لذا مردم فهیم شادگان می توانند در تمام ساعات شبانه روز موارد مشکوک و یا تخلف حتمی را هم از طریق تلفن ثابت و هم تلفن همراه گزارش دهند.

لازم به ذکر است در هفته گذشته بیش از یک تن اجناس تاریخ گذشته وغیر قابل مصرف از سطح شهرستان شادگان ضبط وکشف گردید
بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 187635
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107776298 تعداد بازديد زيرپورتال: 757464 اين زيرپورتال امروز: 247 سایت در امروز: 57690 اين صفحه امروز: 9