اخبار
جشن روز ماما در شبکه بهداشت ودرمان شادگان برگزار گردید. جشن روز ماما در شبکه بهداشت ودرمان شادگان برگزار گردید.                  

بنا به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شادگان (کاظم زارعی) :
به پاس ارج نهادن به زحمات وتقدیراز پرسنل زحمتکش ماماها، ویژه برنامه ای به مناسبت فرا رسیدن روز این فرشته های نجات در سالن اجتماعات شبکه بهداشت شادگان برگزار گردید.
برنامه با تلاوتی چند از کلام الله مجید و سرود پر افتخار میهن عزیزمان ایران آغاز گردید. در ابتدا دکتر مهران غنوی سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شادگان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک روز ماما به کلیه مدعوین از زحمات کلیه ماماها تشکر و قدر دانی نمودند.ایشان در خصوص اهمیت و جایگاه شغل این بزرگواران مطالبی بیان نمودند.
دیگر سخنران این برنامه دکتر واعظی سرپرست بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان بود ایشان هم ضمن تبریک این روز از زحمات کلیه ماماهای زحمتکش و دلسوز تشکر و قدردانی نمودند.ایشان در مطالب خود از ایثار و خودگذشتگی ماماها که برای تولد زیبای یک انسان تلاش میکنند ضمن اینکه به نیکی یاد کردند خاطرنشان نمودند که این تلاش بزرگ دارای اجر معنوی ست.
مهندس هوشنگ محمدیان رییس مرکز بهداشت شهرستان ضمن تبریک این روز از زحمات و تلاشهای این بزرگواران تشکر و قدر دانی نمودند.ایشان در اظهارات خود خدمت به مردم شریف ایران علی الخصوص مادران باردار را از اهم وظایف مرکزبهداشت دانستند.
برنامه با اجرای برنامه های شاد و متنوع همچون مولودی ؛ مسابقه و...... ادامه یافت در خاتمه  با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات آنان قدردانی بعمل آمد.
بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 187627
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107726038 تعداد بازديد زيرپورتال: 757424 اين زيرپورتال امروز: 234 سایت در امروز: 7430 اين صفحه امروز: 1