اخبار
1396/7/5 چهارشنبهمدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت خبر داد
حضور ریاست محترم دانشکده در ستاد معاونت بهداشت و مرکز بهداشت شهرستان آبادان به منظور تبریک روز جهانی بهداشت محیط
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت از حضور ریاست محترم دانشکده در ستاد معاونت بهداشت و مرکز بهداشت شهرستان آبادان به منظور تبریک روز جهانی بهداشت محیط خبر داد.

.

 مهندس جعفر ربیحاوی مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت در گفتگو با خبرنگاروب دا اظهار داشتند: به مناسبت 4مهر روز جهانی بهداشت محیط و به منظورتبریک و تکریم مهندسین شاغل در این عرصه دکتر آموزنده ریاست محترم دانشکده علوم پزشکی در دفتر مدیریت سلامت محیط و کار معاونت بهداشت و همچنین واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان آبادان حضور یافتند.

ایشان در این نشست صمیمی ضمن تشکر از فعالیت های جاری و تاکید بر نقش عملکرد بهداشت محیط در انعکاس فعالیت های جاری دانشکده در بین عموم مردم بر لزوم توجه به موضوعات کلان و همچنین تبعیت از برنامه های مناسب در سطح جزء به جهت دستیابی به اهداف موردنظر تاکید نمودند.

در ادامه مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت نمونه ای از تجهیزات خریداری شده به منظور کنترل پرتابل و در محل کیفیت موادغذایی و همچنین تبلت هایی که برای کلیه بازرسان بهداشت محیط خریداری و تحویل گردیده ارائه نمودند.

بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 448378
تعداد بازديد کنندگان سايت: 108832104 تعداد بازديد زيرپورتال: 1657164 اين زيرپورتال امروز: 908 سایت در امروز: 52269 اين صفحه امروز: 34