اخبار

.

آیین رسمی تکریم و معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان دقایقی پیش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان، دکتر شکراله سلمان‌زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در این آیین که در سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: قرار نیست در این آیین تودیعی‌ای صورت بگیرد و افرادی که در مراسم امروز حاضر هستند، سالها برای دانشکده زحمت کشیده و باز هم کنار ما خواهند ماند.

وی اضافه کرد: دوندگی و تلاش خانم پروین در همین مدت کوتاه حضورشان در معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان زبانزد همه بوده است و امیدوار هستیم که در جایگاه‌های دیگر نیز از این تلاش و پشتکار استفاده کنیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: دکتر بهشتی نیز معرف همه هستند و در یکی از سال‌های سخت اقتصادی این وظیفه مهم را برعهده گرفتند که باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات را پشت سر بگذاریم.

دکتر هنگامه پروین، معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز اظهار داشت: از دکتر سلمان‌زاده به خاطر حمایت، همکاری و راهنمایی‌های‌شان نهایت قدردانی را دارم.

وی ضمن تبریک به دکتر بهشتی و تشکر از همکارانش در دانشکده علوم پزشکی آبادان، برای تبدیل شدن این دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی ابراز امیدواری کرد.

دکتر فرشید بهشتی، معاون توسعه و مدیریت دانشکده علوم پزشکی آبادان هم ضمن تشکر از مدیران و معاونان قبلی این دانشکده بیان کرد: رابطه دوستانه‌ای با معاونان قبلی داشته و در ادامه راه نیز از نظریات و تجربیات ایشان نهایت استفاده را خواهم برد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه سال اقتصادی دشواری را پیش رو داریم اما کارها را با کمک یکدیگر انجام داده و به پیش خواهیم برد.

بهشتی همچنین نظارت بر اجرای برنامه‌های اداری، مالی و عمرانی، ایجاد انضباط مالی، شناسایی نقاط ضعف و قوت، تشکیل کمیته‌های مشورتی، ایجاد روش‌های اجرایی مناسب‌تر و ارائه گزارش‌های مستمر حوزه توسعه به ریاست دانشکد را اهم برنامه‌های خود برشمرد.

 


بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 233787
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103474214 تعداد بازديد زيرپورتال: 766394 اين زيرپورتال امروز: 156 سایت در امروز: 139337 اين صفحه امروز: 80