اخبار

.

این جلسه روز سه شنبه  25 دیماه 97  با حضور دکتر جانبی  معاون درمان و سایر اعضا جهت تصمیم‌گیری برای صدور مجوز مراکز و مؤسسات پزشکی و پیراپزشکی تحت پوشش دانشکده  علوم پزشکی آبادان  در دفتر معاون  درمان برگزار شد.
دکتر جانبی  معاون درمان دانشکده  در این جلسه تاکید کرد: در تمدید موافقت اصولی مراکز باید حتما نتایج نظارت های بعمل آمده بررسی و تنها مراکزی که  بر اساس استانداردهای نظارتی فعالیت قابل قبولی دارند برای تصمیم گیری در این کمیسیون مطرح شوند.
خانم طاهری  کارشناس مسئول  صدور پروانه‌های معاونت درمان در خصوص پرونده‌های موردبررسی در کمیسیون ماده 20 گفت: پس از تکمیل مدارک متقاضیان، سوابق عملکردی و همچنین گزارش وضعیت نظارتی  و تاییدیه های مورد نیاز  استعلام شده و پس از بررسی مستندات و رفع ایرادات و تکمیل  پرونده‌ها جهت تصمیم‌گیری در این کمیسیون ارائه می‌شود.
وی همچنین در خصوص استعفای مسئول فنی گفت: مسئول فنی مراکز باید سه ماه پیش از تاریخ مورد نظر استعفای خود را رسما به موسس اعلام کنند تا در این خصوص تصمیم گیری شود و مرکز مربوطه هم فرصت معرفی مسئول فنی جدید را داشته باشد.
گفتنی است : کمیسیون ماده 20 به‌منظور بررسی درخواست‌های متقاضیان بخش دولتی و خصوصی جهت اخذ یا تمدید موافقت اصولی، پروانه بهره‌برداری و معرفی یا تغییر مسئول فنی واحد مربوطه و یا اخذ مجوز برای بهره‌برداری از بخش‌های تازه تأسیس، در حوزه جغرافیایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران به‌صورت منظم در دفتر معاون درمان برگزار و نسبت به موافقت یا عدم موافقت در خصوص هر پرونده میان اعضاء بحث و تبادل‌نظر می‌شود.
در این جلسه 9  پرونده  که 2 مورد از  آنها   آزمایشگاهی بودند موردبررسی قرار گرفت و در موارد موافق مجوزهای لازم صادر  گردید .