كوچك يا بزرگ كردن بخش :.رويدادهای کشوری
جمعه 16 فروردین 1398 در سفر وزير بهداشت به استان ايلام؛وضعيت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق سیل زده بررسي شد

وزیر بهداشت که به عنوان نماینده رييس جمهور به استان ایلام سفر کرده است، با حضور در روستاهای شهرستان سیروان، در جریان مسائل و مشکلات این مناطق از جمله مشکلات بهداشتی و درمانی قرار گرفت.

به گزارش وبدا، دکتر سعید نمکی در حاشیه بازدیدهای خود از مناطق سیل زده استان ایلام، اظهار كرد: با دستور رییس جمهور به استان ایلام سفر کردیم تا مشکلات مناطق سیل زده این استان از جمله مشکلات حوزه سلامت را بررسی کنیم.

دكتر نمكي تاکید کرد: هماهنگی های لازم بین دو استان لرستان و ایلام ایجاد شده تا مردم در حوزه های بهداشت، درمان و تامین دارو مشكلي نداشته باشند و در مورد خسارات ناشی از سیل در استان ایلام نیز گزارشی را تهیه و به دولت ارائه خواهم کرد.

وزیر بهداشت با اشاره به تصمیمات دولت برای جبران خسارت های سیل در استانهای درگیر، تصريح كرد: امیدوارم خسارت های مردم در واحدهای مسکونی، زمین های کشاورزی و مواردی که به معیشت مردم مرتبط است به سرعت پرداخت شود.

دکتر نمکی خاطرنشان کرد: مناطق سیل زده استان ایلام در مجاورت استان لرستان قرار دارد؛ با هماهنگي هايي كه با روساي دانشگاه هاي علوم پزشکی اين دو استان خواهیم داشت، فعاليت بهورزان مقیم در روستاهای مرزی این دو استان را ساماندهي كرده و از آنها در جهت ارائه خدمات بهداشتي و درماني اوليه، بهره خواهيم برد، چراكه با حضور اين افراد در اين مناطق، در صورت بروز مشكلي برای مردم، به دلیل عدم ارتباط، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی تداوم خواهد داشت.