اخبار

.

مراجعه 10000 به درمانگاه صحرایی شلمچه


رئیس ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بیش از 10هزار نفر به درمانگاه صحرایی شلمچه در 72ساعت گذشته مراجعه کردند.
دکتر نوراله طاهری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار وب‌دا در آبادان با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی در بیمارستان صحرایی و درمانگاه موقت دانشکده علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه کماکان ادامه دارد، اظهار کرد: در 3روز گذشته به صورت دقیق از 10هزار 338نفر مراجعه‌کننده به بیمارستان صحرایی مستقر در منطقه شلمچه51 نفر به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر منتقل شدند.
وی با اشاره به رخ دادن 2مورد تصادف در 3روز گذشته در محدوده تردد زوار، بیان کرد: از تعداد یادشده 2هزار 656 نفر بعد از بستری موقت به پیاده‌روی خود ادامه دادند.
رئیس ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به این مهم که در 3روز گذشته نزدیک به 600 زائر نیز از خدمات کارشناسان مامایی در مرز شلمچه بهره‌مند شده‌اند افزود: توزیع رایگان دارو، مشاوره مامایی، معاینه توسط پزشک، بستری موقت و خدمات پرستاری به زائران کربلا در بیمارستان صحرایی این منطقه تا چند روز آینده در این منطقه مرزی ادامه دارد.
وی ادامه داد: بازدید از مواکب، اماکن استراحت، سرویس‌های بهداشتی و کلرزنی آب در شلمچه توسط کارشناسان بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان همانند روزهای گذشته به صورت مستمر اجرایی می‌شود.
دکتر طاهری در پایان به توزیع رسانه‌های بهداشتی و ارائه آموزش‌های لازم به زوار در این منطقه اشاره کرد
.

بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 234340
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107767450 تعداد بازديد زيرپورتال: 772148 اين زيرپورتال امروز: 67 سایت در امروز: 48842 اين صفحه امروز: 14