اخبار

.

دکتر عبداله خوانزاده  معاون درمان  دانشکده علوم پزشکی  آبادان ضمن تبریک روز رادیولوژی به متخصصان  و کارشناسان این رشته گفت این روز بهانه ای  برای تقدیر وگرامی داشت خدمات بی دریغ  پرتونگاران و رادیولوژیست ها در تشخیص و تسکین درد بیماران و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها ست.
خوانزاده ضمن تقدیر از تلاشهای تمام مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان جهت تامین و توسعه زیرساختهای مورد نیاز در عرصه تصویر برداری  موفقیتهای بدست آمده در این حوزه را گامی بلند در جهت  خدمت رسانی به مردم شریف منطقه دانست و افزود در سال جاری پیشرفتهای  قابل توجهی در زمینه  گسترش کمی و کیفی خدمات تصویر برداری در بیمارستانهای  تحت پوشش دانشکده  بدست آمد که از جمله مهمترین آنها  می توان به تجهیز  و  بهره برداری  سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی ، تجهیز و افتتاح رادیولوژی دیجیتال بیمارستانهای شهید بهشتی و آیت الله طالقانی آبادان وبیمارستان معرفی شادگان  اشاره کرد ، همچنین  شروع بهره برداری از مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان طالقانی آبادان به عنوان  پاسخگویی به یکی از  مهمترین و ضروریترین مطالبات مردم منطقه  و یکی از درخشانترین دستاوردهای دانشکده علوم پزشکی آبادان در زمینه تامین خدمات بهینه محسوب می شود . خوانزاده با ارائه آماری از مراجعین  به مراکز تصویربرداری تحت پوشش عنوان کرد در شش ماه اول سال جاری حدود 70 هزار نفر از خدمات  این مراکز استفاده کرده اند که افزایش  هشت هزار نفری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته  داشته است .   وی افزودحال حاضر 14 مرکز و موسسه بیمارستانی و خصوصی خدمات تصویربرداری را تحت پوشش و با نظارت دانشکده علوم پزشکی آبادان  ارائه می نمایند.
خوانزاده در پایان  ابراز امیدواری کرد کرد: دانشکده علوم پزشکی آبادان  با به فعلیت رساندن پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه ایی که دارد به بالاترین پیشرفت های ممکن در ارائه خدمات ایمن و با کیفیت دست یابد .
8 نوامبر مصادف با 17 آبان ماه سالروز کشف اشعه ایکس توسط رونتگن دانشمند آلمانی که با عنوان روز رادیولوژی نامگذاری شده است .

بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 250027
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103689118 تعداد بازديد زيرپورتال: 806111 اين زيرپورتال امروز: 586 سایت در امروز: 117276 اين صفحه امروز: 21