اخبار
1395/10/1 چهارشنبهگروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت برگزار کرد
برگزاری نشست توجیهی در زمینه ناباروری و شاخص های آن، مدیریت مادر پر خطر و خدمات نوین سلامت در میانسالان
مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت از برگزاری نشست توجیهی در زمینه ناباروری و شاخص های آن، مدیریت مادر پر خطر و خدمات نوین سلامت در میانسالان خبر داد.

.

بلقیس افکانه مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت صبح امروز در گفتـگو با خبرنـگار وب دا اظـهار داشت: نشست توجیهی با حضور مسئولین سلامت جمعیت و خانواده و کارشناسان محترم باروری، مادران و میانسالان در سال اجتماعات معاونت بهداشتی برگزارشد. در این نشست ابتدا در  خصوص ضرورت پرداختن به شیوع ناباروری به "عنوان یک مشکل شایع سلامت باروری" بحث شد و سپس به مشکلات احتمالی در اجرای برنامه باروری پرداخته شد. همچنین در راستای مدیریت هدفمند نمودن مراقبت مادر باردار پرخطر و پیگیری ارجاعات لازم جهت پیشگیری ازعوامل قابل اجتناب در وقوع مرگ مادری آموزش داده شد.

وی افزود: در پایان این نشست در خصوص اجرای خدمات نوین سلامت میانسالان بحث و تبادل نظر گردید که این خدمات شامل: رایگان نمودن آزمایشات تشخیص زود رس سرطان های دهانه رحم، پستان، کلورکتال و آزمایشات کلسترول و قند خون می باشد و در همین راستا مقرر گردید که از هر شهرستان یک مرکز خدمات جامع  سلامت برای اجرای برنامه معرفی گردد.

بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 448160
تعداد بازديد کنندگان سايت: 108672821 تعداد بازديد زيرپورتال: 1656030 اين زيرپورتال امروز: 550 سایت در امروز: 48754 اين صفحه امروز: 33