اخبار
1396/6/15 چهارشنبهمدیر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت خبر داد
پایش کارشناس وزارتخانه از برنامه سلامت کودکان شهرستان خرمشهر (پایلوت)
مدیر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت از پایش کارشناس وزارتخانه از برنامه سلامت کودکان شهرستان خرمشهر (پایلوت) خبر داد.

.

بلقیس افکانه مدیر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت در گفتگو با خبرنگار وب دا اظهار داشتند: از روند اجرای بسته های خدمت بازنگری شده جدید کودک سالم و مانا در برنامه سلامت کودکان در شهرستان خرمشهر (پایلوت برنامه) توسط خوشنواز  کارشناس وزارت متبوع بازدید به عمل آمد.

در این بازدید از ستاد مرکز بهداشت شهرستان خرمشهر و برنامه سلامت کودکان گروه سلامت خانواده و تامین ملزومات و تجهیزات برنامه و از مرکز شهری روستایی شهید ستونگر و دو خانه بهداشت بدریه و حفارغربی با هدف بررسی میزان آگاهی ارائه دهندگان خدمت در زمینه بسته های خدمت بازنگری شده کودک سالم و مانا و نحوه ثبت در سامانه سیب نظارت انجام شد و در پایان کارشناس مربوطه وزارت با بررسی کلیه مستندات و فعالیت های انجام شده برنامه کودکان گروه سلامت خانواده ستاد معاونت بهداشت،  ابراز رضایت کردند و گزارش روند اجرای برنامه را مطلوب اعلام فرمودند.


بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 447556
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107383376 تعداد بازديد زيرپورتال: 1652353 اين زيرپورتال امروز: 685 سایت در امروز: 54577 اين صفحه امروز: 21