اخبار
1394/11/27 سه‌شنبه
برگزاری جشن روز پرستار بر روی آبهای نیلگون اروند
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری و گرامیداشت روز پرستار ، ریاست محترم دانشکده علوم پزشکی آبادان به همراه مدیر پرستاری با پرستاران بیمارستانهای تحت پوشش دیدار نموده و ضمن تبریک روز پرستار به رسم یادبود هدایایی به تمامی بخشهای درمانی بیمارستانها اهداء گردید و بدنبال آن در روز دوشنبه 1394/11/26 جشن روز پرستار در طی یک تور مسافرتی دریایی برگزار و از پرستاران برگزیده تقدیر بعمل آمد.

.

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری و گرامیداشت روز پرستار ، ریاست محترم دانشکده علوم پزشکی آبادان به همراه مدیر پرستاری با پرستاران بیمارستانهای تحت پوشش دیدار نموده و ضمن تبریک روز پرستار به رسم یادبود هدایایی  به تمامی بخشهای درمانی بیمارستانها اهداء گردید و بدنبال آن در روز دوشنبه 1394/11/26 جشن روز پرستار در طی یک تور مسافرتی دریایی برگزار و از پرستاران برگزیده تقدیر بعمل آمد.

این مراسم که با حضور رئیس محترم دانشکده ، معاون محترم توسعه مدیر ، سایر مدیران شبکه ها رؤسای بیمارستانها و سایر واحدها ، روسای خدمات پرستاری و پرستاران برگزیده با حضور خانواده گرامیشان و حضور تعدادی از پرستاران زحمتکش بیمارستانهای تابعه بر روی آبهای نیلگون اروند طی یک تور تفریحی برگزار و با اهداء لوح تقدیر ، تندیس پرستار نمونه و کارت هدیه به کارکنان گروه پرستاری برگزیده از زحمات این عزیزان تقدیر شد . ضمنا" با پیگیری های متعدد مدیر پرستاری و همکاری مسئولین دانشکده هدایای اعطایی مدیر عامل منطقه آزاد اروند در سال گذشته در آستانه این روز بزرگ به تمامی کارکنان گروه پرستاری شاغل در بیمارستانهای آبادان و خرمشهر تقدیم گردید.


بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 176784
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103723491 تعداد بازديد زيرپورتال: 1710528 اين زيرپورتال امروز: 2487 سایت در امروز: 151649 اين صفحه امروز: 48