اخبار
1396/6/11 شنبهمعاون غذا و داروی آبادان
سرپرست جدید اداره نظارت بر دارو و فرآورده های بیولوژیک دانشکده علوم پزشکی آبادان معرفی شد
معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان طی حکمی دکتر نسیم توکل بخدا را بعنوان سرپرست جدید اداره نظارت بر دارو و فرآورده های بیولوژیک این معاونت منصوب کرد.

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان - دکتر هدا مجیری معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان طی حکمی دکتر نسیم توکل بخدا را بعنوان سرپرست جدید اداره نظارت بر دارو و فرآورده های بیولوژیک این معاونت منصوب و از خدمات دکتر ستار محمدیان رئیس سابق این اداره تقدیر کرد.
در بخشی از ابلاغ سرپرست جدید اداره نظارت بر دارو و فرآورده های بیولوژیک دکتر نسیم توکل بخدا که روز شنبه 11 شهریورماه توسط دکتر هدا مجیری صادرگردید آمده است: نظر به تعهد ، تخصص، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی در زمینه امور دارویی به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست اداره نظارت بر دارو و فراورده های بیولوژیک معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان منصوب می گردید. امید است با استعانت از خداوند سبحان و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و براساس اهداف ، سیاستها و برنامه های وزارت متبوع و این دانشکده در جهت ارتقاء سطح بهداشت و درمان جامعه و افزایش کارایی واحد های تابعه و خدمت به مردم شهید پرور و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت نظر اینجانب با تمام توان فعالیت نمایید توفیق جنابعالی را در راه انجام وظایف محوله از خداوند سبحان مسئلت می نمایم .
گفتنی است دکترنسیم توکل بخدا ،دانش آموخته داروسازی در مقطع دکترای حرفه ایی از دانشگاه جندی شاپور اهواز است که پیش از این تجربه مسئولیت در واحد نظارت و توزیع مخدر و داروهای تحت کنترل معاونت ،و نظارت بر برنامه های تجویز و مصرف منطقی داروی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان را در کارنامه خود دارد.
دکتر هدا مجیری معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن تقدیر و تجلیل از خدمات دکتر ستار محمدیان رئیس پیشین اداره نظارت بر دارو و فرآورده های بیولوژیک دانشکده، موفقیت دکتر نسیم توکل بخدا سرپرست جدید این اداره را از خداوند متعال آروزمند است.

تعداد بازديد اين صفحه: 266524
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107687458 تعداد بازديد زيرپورتال: 3625058 اين زيرپورتال امروز: 4434 سایت در امروز: 170639 اين صفحه امروز: 170