1396/8/30 سه‌شنبه
کسب رتبه اول معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در ارزیابی شش ماهه اول برنامه عملیاتی
کسب رتبه اول معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در ارزیابی شش ماهه اول برنامه عملیاتی در بین معاونتهای غذا و دارو سراسر کشور

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان، بنابر گزارش سازمان غذا و دارو در خصوص عملکرد شش ماهه اول برنامه عملیاتی معاونت های غذا و دارو سراسر کشور، این معاونت توانست حائز به کسب رتبه اول در ارزیابی انطباق برنامه عملیاتی مشترک دانشگاهی در شش ماهه اول سال 96 شود.
در این گزارش معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان رتبه اول را در بین تمام معاونت های غذا و داروی سطح کشور کسب کرده است .
در پی کسب این موفقیت معاون غذا و داروی آبادان ضمن تبریک به تیم عملیاتی این معاونت از تلاشهای بی وقفه و مستمر آنها در انجام و به ثمر نشستن این برنامه که از هیچ کوششی فروگذار نیستند قدردانی نمود.
هدا مجیری افزود : امید است این روند تا پایان سال 96 دوام یابد و با اجرای برنامه عملیاتی مشترک، قدم بزرگی در پیشبرد اهداف عالی سازمان غذا و دارو در نظام سلامت برداشته شود.


نسخه قابل چاپ
تعداد بازديد اين صفحه: 262053
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103613891 تعداد بازديد زيرپورتال: 3490732 اين زيرپورتال امروز: 1261 سایت در امروز: 42049 اين صفحه امروز: 31