.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان به نقل از خبرنگار وب‌دا، آیین تقدیر از پزشکان و داروسازان نمونه سال 97 دانشکده علوم پزشکی آبادان با حضور دکتر علیرضا آموزنده و جمعی از مدیران و معاونین این دانشکده برگزار شد.
 
این گزارش حاکیست در این آیین که در محل هتل کاروانسرای آبادان برگزار شد از 5داروساز، 10 پزشک عمومی و 25 پزشک متخصص تقدیر به عمل آمد.
 
دکتر آموزنده در این آیین ضمن تبریک روز پزشک و داروساز در بخشی از صحبتهای خود اظهار داشت: در بین ما دکتر رامی حضور دارد، که از جراحان دوست‌داشتنی، باسابقه و بی‌نظیر سالهای دفاع مقدس هستند.
 
وی بیان کرد: با تمام تبلیغات منفی در یک دهه اخیر که علیه پزشکان صورت گرفته تا چهره این قشر زحمتکش را تخریب کنند اما بزرگانی همچون شما نشان دادند که پزشکان دلسوز خود را وقف جامعه می‌کنند.
 
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به استقرار این مجموعه در منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: با توجه به شکل‌گیری بازار سلامت در این منطقه باید از فرصت طلایی بوجود آمده نهایت بهره را ببریم.
 
وی تصریح کرد: در چند هفته اخیر 2بار با سفیر عراق در ایران دیدار داشتیم که استقبال بسیار خوبی از بحث توریسم درمانی در منطقه داشت.
 
دکتر آموزنده با اشاره به این مهم که اگر نتوانیم بازار سلامت را مدیریت کنیم آن را از دست خواهیم داد، عنوان کرد: باید این موضوع را ساماندهی نماییم.

نسخه قابل چاپ
تعداد بازديد اين صفحه: 262097
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103682820 تعداد بازديد زيرپورتال: 3492163 اين زيرپورتال امروز: 2577 سایت در امروز: 110978 اين صفحه امروز: 75