1396/6/11 شنبهبا حضورمعاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان
مراسم بزرگداشت روز کارمند و داروساز برگزار شد
مراسم گرامیداشت زاد روز ذکریای رازی (روز داروساز) و روز کارمند در تالار پذیرایی الماس اروند با حضور معاون غذا و دارو و کارکنان معاونت برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان :
به مناسبت زادروز محمد بن زکریای رازی (روز داروساز) و روز کارمند مراسمی رأس ساعت 13 روز پنج شنبه مورخه 9 شهریور با حضور دکترهدا مجیری معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان و پرسنل به همراه خانواده ای ایشان  در تالار پذیرایی الماس اروند برگزار شد.
در این مراسم معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن تبریک روز کارمند و داروساز و تشکر از زحمات بی­شائبه کلیه داروسازان و پرسنل معاونت، برای تمامی پرسنل و داروسازان آرزوی سلامت و موفقیت نمودند و فرمودند انتظار داریم همکاران ارجمند با تعهد و تلاش بیش از پیش به وظایف خود عمل نمایند تا در مسیر پیشرفت معاونت غذا و دارو گام هایی سریعتر و موثرتر برداشته شود.
گفتنی است در این مراسم دکترهدا مجیری معاون غذا و دارو از مهندس سید جابر پورشعیب رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی و دکتر ستارمحمدیان رئیس اداره نظارت بر دارو و فرآورده های بیولوژیک در کسب رتبه های برتردر حوزه های خود در بین دانشگهای سطح سه کشور،فروغ حاجی باقری مسئول پایش برنامه عملیاتی با کسب مسئول منتخب در استقرار نظام یکپارچه برنامه عملیاتی در حوزه غذا و دارو و امید محمدنژادیان مسئول روابط عمومی درکسب رتبه دوم در حوزه خود در بین دانشگهای سطح سه کشور،کسب عنوان فعالترین روابط عمومی در بین روابط عمومی های معاونت ها ،بیمارستان ها و شبکه ها بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان و همچنین کسب رتبه برتر در بین60 زیرپورتال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات دانشکده با اهدای لوح تقدیر و هدایای ارزنده ای تجلیل و تشکر بعمل آورد.
در پایان مراسم جهت قدردانی از داروسازان و کارمندان هدایای به رسم یادبود اعطاء گردید و ضیافت ناهار با حضور کلیه پرسنل دریک محیط دوستانه ودایر گردید.



نسخه قابل چاپ
تعداد بازديد اين صفحه: 266839
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107819756 تعداد بازديد زيرپورتال: 3630248 اين زيرپورتال امروز: 4081 سایت در امروز: 101148 اين صفحه امروز: 262