اخبار
ازجانبازان سرافراز شاغل در شبکه بهداشت و درمان شادگان تقدیر بعمل آمد. ازجانبازان سرافراز شاغل در شبکه بهداشت و درمان شادگان تقدیر بعمل آمد.
  
بنا به گزارش مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شادگان(کاظم زارعی) :
به پاس ارج نهادن به رشادتهای بی نظیر بزرگ مردان تاریخ ایران جانبازان سرافراز، که الگوی آنان بزرگ جانباز تاریخ دین مبین اسلام حضرت ابوالفضل العباس ع میباشد؛ شبکه بهداشت ودرمان شادگان با برگزاری ویژه برنامه ای روز جانباز روز را گرامی داشتند.
برنامه با تلاوتی چند از کلام الله مجید و سرود پر افتخار میهن عزیزمان ایران آغاز گردید. در ابتدا دکتر مهران غنوی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین و تبریک ولادت با سعادت جانباز صحرای کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) که این روز به نام پرافتخار ایشان روز جانباز نامیده شده است تبریک و تهنیت عرض نمودند.ایشان در سخنان خود یاد و خاطره رزمندگان 8 سال دفاع مقدس که با ایثارگری از این مرز و بوم پاسداری نمودند را گرامی داشتند. و از جانبازان بعنوان سرمایه های بزرگ انقلاب یاد کردند.
دکتر واعظی سرپرست بیمارستان شهید معرفی زاده دیگر سخنران این برنامه بودند.که ایشان هم ضمن تبریک این روز از زحمات و تلاشهای کلیه همکاران علی الخصوص جانبازان شاغل در شبکه تشکر و قدردانی نمودند.
این جشن با مولودی و اجرای برنامه های هنری ادامه یافت در خاتمه به رسم یادبود وتشکر از زحمات آنان لوح تقدیر و هدایایی که از قبل تدارک دیده شده بود توسط دکتر غنوی به جانبازان سرافرازاهداء گردید
منبع: روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شادگان
بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 187586
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107536111 تعداد بازديد زيرپورتال: 757137 اين زيرپورتال امروز: 254 سایت در امروز: 19292 اين صفحه امروز: 2