مراسم تودیع آقای دکتر واعظی و معارف دکتر خالدی مورخ 21/11/1396 مراسم تودیع آقای دکتر واعظی و معارف دکتر خالدی مورخ 21/11/1396 آقای دکتر علیرضا خالدی به عنوان سرپرست جدید بیمارستان معرفی زاده شادگان با حضور دکتر ناصری پور قائم مقام معاون درمان دانشکده ، دکتر غنوی مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان و جمعی از پرسنل بیمارستان شهید معرفی زاده در محل سالن کنفرانس آن بیمارستان برگزار گردید.
مراسم تودیع آقای دکتر واعظی و معارف دکتر خالدی مورخ 21/11/1396    
آقای دکتر علیرضا خالدی به عنوان سرپرست جدید بیمارستان معرفی زاده شادگان با حضور دکتر ناصری پور قائم مقام معاون درمان دانشکده ، دکتر غنوی مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان و جمعی از پرسنل بیمارستان شهید معرفی زاده در محل سالن کنفرانس آن بیمارستان برگزار گردید.
در این مراسم دکتر ناصری پور از زحمات دکتر واعظی تشکر و قدردانی کرد ؛ ضمن قدردانی از دکتر خالدی در پذیرش مسئولیت بیمارستان شهید معرفی زاده ، ایشان را از پزشکان متدین و متعهد و آشنا به سیستم مدیریتی هم چنین خواهان همکاری و همیاری پرسنل با رئیس جدید بیمارستان در راستای ارائه خدمات درمانی جامع تر و با کیفیت تر به مردم شریف شادگان شد.
در این مراسم دکتر غنوی از زحمات یک ساله دکتر واعظی تشکر و برای دکتر خالدی موفقیت روز افزون را از خدای منان خواستار شد؛ در پایان مراسم لوح تقدیر و هدایایی جهت یادبود به دکتر واعظی تقدیم شد.

منبع: روابــــط عمومی شبکه بهداشت و درمان شادگان
تعداد بازديد اين صفحه: 187298
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103709787 تعداد بازديد زيرپورتال: 753062 اين زيرپورتال امروز: 400 سایت در امروز: 137945 اين صفحه امروز: 14