اخبار
1396/2/20 چهارشنبهمعاونت غذا و دارو آبادان برگزار کرد
جلسه هماهنگی اجرای برنامه عملیاتی سال 96 و تقدیر از کارشناسان تیم عملیاتی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان
اولین جلسه مشترک برنامه عملیاتی سال 96 حوزه غذا و دارو با حضور معاون غذا و دارو ،مدیران نظارت بر مواد غذایی ،نظارت بردارو و فراورده های بیولوژیک ،مسئول برنامه عملیاتی و کارشناسان تیم عملیاتی این معاونت در تاریخ 18 اردیبهشت برگزار گردید.

.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان

در این جلسه مدیران و مسئولین برنامه عملیاتی گزارشی از فعالیت های انجام شده در راستای برنامه عملیاتی سال 95 ارائه نمودند و سپس برنامه های سال 96جهت برنامه ریزی ،پیشبرد اهداف و هماهنگی های لازم مطرح گردید.

سپس به بیان نظرات و پیشنهادات و راهکارهای مناسبی جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف و برنامه های عملیاتی سال 96 پرداختند .

در ادامه جلسه دکتر مرتضی جعفری معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن تبریک ولادت با سعات حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفتند دوره جوانی در زندگی انسان ها اثرگذارترین دوره است، اگر برنامه ریزی درستی در جامعه و خانواده برای تجلی و بروز ظرفیت های جوانان بشود بدون شک جوانی فرصتی بی نظیر برای توسعه جامعه محسوب می شود.

دکتر جعفری ادامه داد: برنامه ریزی اساس کار است واگر در راستای اهداف سازمانی برنامه نداشته باشیم ، متضرر خواهیم شد.

وی افزود : سازمان در زمینه برنامه ریزی گامهای بزرگی برداشته است و ما در منطقه قطب 4 باید با توجه به اهداف سازمانی همانگونه که تاکنون برنامه داشته ایم ، برنامه ها را ارتقاء داده و با سرعت برنامه ها را پیگیری نماییم.

در پایان معاون غذا و دارو ضمن تشکر از تلاش های مستمر کارشناسان تیم عملیاتی این معاونت که به کسب نتایج عالی در بین معاونت های غذا و دارو و همچنین در سطح دانشکده علوم پزشکی آبادان منجر شد ،با اعطای لوح تقدیر نمودند.


تعداد بازديد اين صفحه: 165086
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107600660 تعداد بازديد زيرپورتال: 3622290 اين زيرپورتال امروز: 1711 سایت در امروز: 83841 اين صفحه امروز: 53